Teszt ¤ Rimmel London Supercurler 24h szempillaspirál

Nemrégiben a Rimmel facebook oldalán lehetett jelentkezni a legújabb szempillaspiráljuk tesztelésére. Én pont akkor mentem fel, mikor kitették a posztot, így eshetett meg, hogy bekerültem a 100 szerencsés közé, akik megkapták tesztelésre e terméket. Nagyon megörültem ennek, ugyanis egyrészt kifogyóban van a mostani spirálom, másrészt nem a legjobb darab, szóval tényleg rám fért már egy új! A héten meg is kaptam és azóta is ezt használom, így tehát már sikerült kiismernem - jöjjenek is hát a tapasztalataim az új Supercurler szempillaspirállal kapcsolatban!








Natúr

1 réteg

2 réteg

Csomagolás: nagyon tetszik ez a lila-rose gold páros, a kupakon lévő hullámok pedig amellett, hogy jól néznek ki, a kefe formájára is asszociálnak. De a keféről egyébként egy pici képet is láthatunk még az információknál, ami nálam mindig plusz pont. Az információk a szokásosak, viszont sajnos az összetevők, mint sok más spirál esetében, úgy itt sem találhatóak meg a tubuson. 
Szín: fekete.
Illat: tipikus szempillaspirál illat, ami nem zavaró és hamar el is illan.
Mennyiség: 12ml.
Ár: nincs információm az áráról.
Irritáció: semmilyen irritációt sem okozott.
Tartósság: ahogy említettem már, használom pár napja és micsoda megkönnyebbülés volt a jelenlegi (vagyis mostmár csak előző) spirálom után, hogy eszébe sem jutott lepotyogni! Szépen kibírta az összes munkanapot a pilláimon, még ebben a nagy hőségben is. Nem vízálló, könnyű lemosni akár vízzel is, de sminklemosóval még egyszerűbb dolgunk van.
Használhatóság: a pin up kefe elnevezés egy szem formájú kefét takar. Használat előtt érdemes lehúzni a felesleget, mert az hajlamos összegyűlni a viszonylag nagy sörték között, illetve a kefe csúcsán. Ha ezt megtettük, akkor már semmi sem akadályozhat minket a használatakor. Könnyen lehet kifesteni vele a szemzugban lévő és az alsó pillákat is. A spirál mellé egyébként csomagoltak egy helyes kis útmutatót is, amely tippeket ad a lehető legeredményesebb felvitelre.
Ígéret: extra dús hatás, göndörítés, fenomenális pillák, amelyek akár 24 óráig is tarthatnak, könnyű felvitel.
Valóság: Dúsít - pipa. Könnyű felvitel - pipa. 24 órás hatás - nem tudom, le fogom-e valaha tesztelni (talán majd szilveszterkor :D), mindenesetre 12 órán keresztül bizonyítottan bírta rajtam anélkül, hogy potyogott volna, szóval tartósság - pipa. Göndörítés - bizony adok rá egy pipát, mert bár azt vettem észre, hogy már alapból is egész göndörek a pilláim (köszönöm, Realash!), azért dob még rajtuk egyet és igazából ennél jobban én nem tudom hova göndöríthetne még egy spirál! :D
 
Szerintem kitalálhatjátok, hogy nekem egyértelműen bevált ez a spirál. Egy rétegben szolidabb, de már akkor is láthatóan dúsabb és göndörebb pillákat eredményez, két rétegben pedig drámaibb hatást érhetünk el vele. Nálam a potyogás nagy mumus, hiába no, elkényelmesedtem a sok jó spirálom után, amelyek ehhez hasonlóan meg sem moccantak egész nap, így a mostani negatív tapasztalataim után nagyon jól esik újra egy ilyen tartós spirált használni! Pláne úgy, hogy végre nem pici, egyenes pillákra kenhetem fel, hanem már eleve egy jobb alapra, így még szebb hatást kapok a végén! Bár az árát nem tudom, de a Rimmel általában 2.000Ft körüli összegeket kér egy-egy spiráljáért, szóval szerintem ár-értéket nézve is abszolút meg fogja érni megvenni egy ilyet, tényleg szívből tudom ajánlani mindenkinek.
 
Ki milyen spirált használ most? Ki használja ezt? Nektek bevált?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése