Személyes ¤ 10 Week Beauty Challenge #5 Six Wishes

Hűha, szánom-bánom, de sikerült teljesen elfelejtenem ezt a kihívást! :D No de most gyorsan csináljunk inkább úgy, mintha mi sem történt volna és folytatom onnan, ahol abbahagytam. Egész pontosan a felénél tartok, azaz most az ötödik állomás következik, melynek keretein belül hat kívánságomat kell megosztanom Veletek. Nyilván most csak olyasmiket válogattam be ide, melyek a bloghoz kapcsolódnak, tehát olyan dolgokat, amiket a blogvilágban láttam meg, amiket be tudnék itt is mutatni, amelyek rendszeresen szerepelni tudnának a különböző bejegyzésekben, s amelyek esetleg segítenék a blog fejlődését.


1. Canon 100D fehér fényképezőgép: egy jó fényképezőgépnek nagyon tudnék örülni, a blogon túl is nagy hasznát venném, de nem kétséges, hogy elsősorban a blogot reformálnám meg, mert végre olyan képeket tudnék készíteni, amilyeneket szeretnék. Nyilván bármilyen picit jobb gépnek örülnék, de ez a gép fehér, ami az egyik kedvenc színem és egy gyönyörű Stella McCartney táska van hozzá! *.* (Amit én biztosan nem csak a gép tárolására használnék.)
2. Jimmy Choo arany cipő: gondoltam teszek a válogatásba 1-1 ruhadarabot és kiegészítőt, ugyanakkor egy pillanatra elbizonytalanodtam, hogy mégis hogyan fogok csak egyet-egyet kiválasztani az ezernyi darab közül, ami tetszik? Szerencsére e kérdés után azonnal eszembe jutott, hogy hát én egy arany cipellő után már régóta ácsingózok, különösen a képen látható darab után, melyet itt már egyszer linkeltem Nektek is. Totális szerelem.
3. Azték mintás szoknya: elvileg Zara ez a darab, de persze már több éve, hogy kifutott, így onnan nem lehet már beszerezni, viszont ebay-ről igen. Cirka 39.000Ft-ért már a miénk is lehet (már ha van még a méretünkben), de azért még van néhány más színű, mintájú, valamivel olcsóbban is. Nekem persze ez tetszik a legjobban. :D


4. Elie Saab parfüm: örök kedvenc tervezőm limitált kiadásban adta ki a legújabb illatcsodáját, ami persze, hogy tetszik nekem. Kellett nekem megszagolnom, így most csak még kínzóbb a vágy, pláne, hogy a limitált volta miatt igen gyorsan kell átgondolnom a dolgot. Átkozom a percet, mikor nem rendeltem meg egy webshop-ból, leárazva. Konkrétan a bolti ár feléért lett volna az enyém, de én persze aludtam rá egyet, s míg én békésen szunyókáltam, addig valaki boldogan tette be a virtuális kosarába az utolsó darabot belőle.
5. Zoeva sminkecset szett: majd' elájultam a gyönyörűségtől, mikor anno Lollynál megláttam ezeket a szépségeket! :D Soha többé nem kellene nekem más ecset, ha ezek az enyémek lennének. Na majd figyelni fogom, hátha lesz valami kis akció (vagy hátha gyengül kicsit az euró).
6. MoYou lemezek: igazi felüdülés, hogy van egy tétel a listámon, ami nem döntene anyagi csődbe! :D Kellett is ez a végére, mert így legalább erről a kívánságomról elmondhatom már most, hogy valóra fog válni előbb-utóbb, de remélem, hogy inkább előbb, csak szét kell nézzek honnan éri meg legjobban rendelni ilyen lemezeket. Ez a négy lemez egyébként mind olyan mintával van tele, amiket nagyon szeretek (azték, dzsungel, tenger, karácsony), de még ezeken túl is bőven tudnék válogatni tőlük! :D

Ti miket kívánnátok? :)

A "10 Week Beauty Challenge" eddigi részei:
1. Ten Secrets

3 megjegyzés:

dressylipstick írta...

Bármelyik darabot szívesen elfogadnám a fentiek közül! :) Ha viszont a realitások talaján kell maradnom, akkor egyértelműen a fényképezőgép mellett tenném le a voksomat, ugyanis most én is arra gyűjtök, hasonlóan a blogom színvonalának emelése érdekében. :)

Ildie írta...

A Zoeva ecseteket ajánlom teljesen őszintén, egy éve megvan a 25 darabos készlet, és szuper a cucc. Kettőt nem használok belőle, azon kívű a mindennapjaim részesei.

Unknown írta...

hey) zoeva brushes are on my wishlist too!!!
kisses from ukraine :-****
follow4follow??
maliovanka.blogspot.com

Megjegyzés küldése