Személyes ¤ 10 Week Beauty Challenge #4 Seven Polishes

Picit kevesebbet posztolok mostanság a blogra, ezt kérlek nézzétek el nekem, de úgy repül az idő a sok teendővel, hogy csak azt veszem észre, már megint eltelt vagy 4-5 nap is már az előző bejegyzés óta. Mindenesetre most továbbgördültem e kihívás következő állomásához, mely a "7 körömlakk" nevet viseli. 
Ha azt mondtam az előzőre, hogy az nehéz volt, akkor ez most extra nehéz volt! Ugyanis bizony nem egyszerű egy meglehetősen nagy gyűjteményből kiválogatni csak 7 olyan lakkot, melyeket valamiért különösen kedvelek. De megtettem - és remélem, hogy nem sértődött meg a többi lakkocskám (szeretlek Titeket is!) - és máris mutatom is, hogy melyekre esett a választásom. Ezeknek a lakkoknak egy közös nevezőjük biztosan van, mégpedig az, hogy szabályosan sajnálom elhasználni őket! :D


1. Max Factor Glossfinity - 125 Marshmallow: az egyik legcukibb lakkom ez, mely olyan finom árnyalatú rózsaszínben pompázik, hogy kedvem lenne beleharapni! :D Egyébként a Max Factor lakkokat nagyon szeretem, szuper minőségűek.
2. IsaDora Sugar Crush - 120 Candy Crush: egy kezemen meg tudom számolni, hány lakkért adtam ki négy számjegyű összeget, ez volt az egyik és annyit mondhatok, hogy bármikor kiadnék ugyanennyit érte! Imádom! Akárcsak az összes homoklakkomat - és majdnem csak azok szerepeltek ebben a bejegyzésben is ám! :D - de mégiscsak ez a legeslegkedvencebbem.
3. MUA - Pistachio Ice Cream: a számomra tökéletes menta szín. És persze, hogy külföldi márkáé. Talán e tényezők miatt sajnálom végleg elhasználni ezt az amúgy is csöppnyi kis lakkot.


4. Lovely Snow Dust - Nr 2: szeretem a fehér körmöket, a homoklakkokat meg még annál is jobban. Így egy fehér, csillogó homoklakk nálam tuti befutó (amit egy fehér alappal és ezzel a lakkal könnyen megalkothatunk). A Lovely egyébként szuper homoklakkokat csinál, majdnem az összeset megvettem tőlük, ami eddig megjelent.
5. piCture pOlish - Cosmos: óhh kell ezt magyaráznom?! Egy kis üvegnyi univerzum van a birtokomban és én ezért végtelenül boldog vagyok, akárhányszor csak ránézek! 


6. NYC In a New York Color Minute - 300 Spring Tulip: nagyon szeretem a különleges színét, igazán vibráló, feltűnő és imádnivaló. Tökéletes tavaszi és nyári lakk.
7. Moyra Sand Effect - No. 853: nagy szerelmem a tenger és amikor erre a lakkra nézek, azt látom magam előtt. Egyszerűen varázslatos, amikor megcsillan rajta a fény, pont olyan, mint amikor a napfény csillan meg a lágyan hullámzó tengeren.

Kinél szerepelne innen valamelyik lakk a kedvencek között?

A "10 Week Beauty Challenge" eddigi részei:
1. Ten Secrets

2 megjegyzés:

Eleni írta...

Cosmos nálam is hatalmas favorit ^_^

Unknown írta...

A Snow Dust fehér árnyalata anno nagyon izgatta a fantáziám de akárhol jártam mindenhol hűlt helye fogadott :S Igazából egyik sincs meg ezek közül, sőt rá kellett döbbenjek hogy meglepően kevés márka lakkját használom. Nálam most a Rimmel lakkok az abszolút kedvencek: szín, fedés, tartósság, ár minden csillagos ötös.

Megjegyzés küldése