Egészítsd ki! - Tavaszi tone-in-tone szett

Lassan, de biztosan beköszönt végre a hamisítatlan tavasz. Ilyenkor szerintem mindenki akarva-akaratlanul is világosabb színekbe öltözik, így igazodva a kék éghez, napsütéshez, zöldellő fákhoz és színpompás virágokhoz. Én legalábbis biztosan, ugyanis a világos, finom, pasztell színek a kedvenceim öltözködés terén, mivel elképesztő kifinomultságot, eleganciát és nőiességet tud sugározni egy ilyen színekben pompázó szett. 

Ebből már kis is találhattátok, hogy most egy ilyen outfitet hoztam ebben a bejegyzésben. Ráadásul mindezt egyből két nagyon aktuális trend, a tone-in-tone és a látványos fülbevalók tükrében tettem. A tone-in-tone lényege, hogy akár a teljes outfit állhat mindössze egy színből, viszont ekkor a különböző ruhadaraboknak mind más-más tónusúaknak kell lenniük. Ebben a szettben ezt a szerepet a barack kapta, de két eltérő árnyalatú szürkét is belecsempésztem még azért. Ki hinné, hogy ennyire izgalmas lehet egy első hallásra egyhangúnak tűnhető szett?! És külön jó volt most elhagyni a fehéret (amit pedig nagyon nehezen tudok megtenni! :D) és helyette szürkével konspirálni - jó-jó, egy pici fehér becsúszott még így is, de annyi pont kellett. :) A statement fülbevaló pedig egyszerűen csak kell ebbe a válogatásba, hiszen amúgy is nagy sláger, főleg ha az egyik felét "elhagyjuk" vagy egy pici, de színben passzoló darabbal helyettesítjük!


Egy ballonkabát, mondjuk egy meleg nude árnyalatban és egy, szintén a barack valamelyik árnyalatában pompázó, mondjuk mintás sál még mindenképp elkélne szerintem ehhez az összeállításhoz. De ezen kívül maximum egy harisnyát húznék még fel hozzá. A látványos fülbevaló miatt egy laza, kócos, hullámos lófarkat kézpelnék el a frizura terén, míg sminkben továbbra is hoznám a tone-in-tone stílust, azaz barackos rúzst és pírt varázsolnék magamra. 

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:
Csinos fekete szett 
Karácsonyi buli szett 
Tavaszváró szett

5 megjegyzés:

Kata - mosolyrecept.blogspot.hu írta...

a pasztell árnyalatok a kedvenceim, ezért várom mindig ennyire a tavaszt. A táskát pedig már én is kinéztem... :)

Kata - mosolyrecept.blogspot.hu írta...

a pasztell árnyalatok a kedvenceim, ezért várom mindig ennyire a tavaszt. A táskát pedig már én is kinéztem... :)

Anna írta...

Szuper szett. Mondjuk nekem a cipő kicsit kiöltözött-anyukás, inkább egy balerinát vagy egy magasabb sarkú cipőt választanék hozzá. :)

Elíz írta...

Kata: Akkor hajrá, hiszen most van rá kuponnal 20% kedvezmény ;)
Anna: :D Szerintem még pont nem a gáz kategóriába esik, de amúgy nem akartam megint túl magas sarkú cipőt berakni ide is, mert arra is hajlamos vagyok, hiszen azok a legszebbek, így mindenhova olyanokat választanék legszívesebben :D

Nikolett Gyaraki írta...

Szia! :) Klassz összeállítás! A pasztell színek nekem is nagy kedvenceim! Pont most bukkantam néhány szép púder színű holmira a Hádában: http://bit.ly/1awFX5q

Megjegyzés küldése