DIY ¤ Egyszerű nyuszis dekoráció húsvétra

Mindjárt itt a húsvét, ideje hát, hogy kicsit kicsinosítsuk a lakást! Biztosan tudjátok már, hogy szeretem a DIY dolgokat, volt is már néhány ilyen témájú bejegyzés itt a blogon. Ezúttal a közelgő ünnep kapcsán készítettem el egy nagyon egyszerű, cuki, nyuszis dekorációt. :) 


Kellékek és eszközök a nyuszikhoz:
- sablon
- színes papírok
- ceruza
- olló
- cérna
- cellux
- ragasztó
- vattapamacs

Lépésről-lépésre:
Először is kellene fog egy sablon. Én a "rabbit silhouette" szavakat ütöttem be Google-be, majd a nekem legjobban tetszőt letöltöttem, kinyomtattam és egy keményebb papírból kivágtam. Egy vastagabb papírt ugyanis sokkal könnyebb körberajzolni, mint egy sima fénymásolópapírt. 


Ezután jön a legtöbb időt igénylő munkafázis: a nyuszik kivágása. De amúgy ez sem vesz túl sok időt igénybe, csupán a kis bevágásoknál jobban kell figyelni, hogy szép legyen majd a végeredmény. Én ezért használtam körömvágó ollót, ezzel sokkal precízebben lehet dolgozni.


Ha megvannak a nyuszik, akkor jöhet is a farkincák felragasztása. Ehhez előbb a vattapamacsból óvatosan tépjünk le egy kis darabot, picit sodorjuk meg, majd ragasszuk fel a megfelelő helyre. Picit igazítsuk meg és nyomkodjuk oda, hogy biztosan ottmaradjon. 


Ha készen vagyunk a nyuszikkal, akkor nincs is más dolgunk, mint eldönteni, hogy füzérbe fűzzük-e fel őket (ekkor a méretre vágott cérnára, egyenlő távolságban, cellux-szal rögzítsük a nyuszikat) vagy egyesével felragasztgatjuk őket tetszőleges helyekre (ehhez kétoldalú celluxot vagy ragacsot ajánlok). Nálunk most füzérbe fűzve kerültek fel a nyuszik az irodánk ajtajára, így néznek ki - szerintünk nagyon cukik! :)




Ha szeretnétek valamilyen egyszerűen és gyorsan elkészíthető, mutatós dekorációt húsvétra, akkor ezt a DIY ötletet csak ajánlani tudom! Tényleg nagyon olcsón ki lehet hozni és szerintem az is jó benne, hogy fel is fűzhetjük vagy egyenként fel is ragaszthatjuk őket - így is, úgy is ugyanolyan jól fognak mutatni. :)

Hogy tetszik Nektek? Ti fogtok készíteni valamilyen DIY dekorációt húsvétra?

7 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon cukiiii. :D

Asuke írta...

szerintem is tök cuki lett :)

Nóra írta...

de édesek! :)

Dii írta...

Jajj, de édes, és milyen jó ez a szín :3

Oszlánszki Marcsi írta...

Nagyon aranyos ötlet. :)

M. írta...

Jajj, ezek irtó édesek! <3

Thimmyke írta...

Hát ez irtó cuki. :D

Megjegyzés küldése