Vasárnapi Vágyakozás #15

Csütörtökön említettem facebook-on, hogy találtam valamit, ami láttán hatalmasat dobbant a szívem. És azt is megígértem, hogy ma megmutatom Nektek, hogy miről is van szó! Hogy miképp találtam rá, azt már nem is tudom pontosan, csak arra emlékszem, hogy egyszeriben ott volt előttem a képernyőn és én megigézve bámultam rá. Az első szó, ami eszembe jutott az volt, hogy "akarom". Már tettem is volna a kosárba, de akkor észrevettem az árát (úgy cirka 70.000Ft)..:D De hogy miről is van szó pontosan? Nos, egy könyvről, mely Elie Saab divattervezői életútját követi végig olyan képeken, melyeken az ő legcsodálatosabb munkái elevenednek meg. Lehet, hogy van, aki szerint ez nem is olyan nagy szám, hiszen "csak képekről" van szó, de nekem egy álom lenne, ha valaha a kezemben tarthatnám! Annál már csak az lenne jobb, ha egy Elie Saab ruhát viselhetnék...számomra ő "A Divattervező".


Nektek ki a kedvenc divattervezőtök? Van itt még olyan, aki hozzám hasonlóan tudna lelkesedni egy ilyen könyvért? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése