Kis dolgok - nagy örömök

Novemberben néhányszor rám mosolygott a szerencse és hamar meg is kaptam a nyereményeimet, viszont a blogon még nem volt lehetőségem megmutatni ezeket - egészen mostanáig! Úgy hogy most nem is szaporítanám tovább a szót, hanem inkább rögtön meg is mutatnám, hogy miket nyertem, illetve még két olyan apróságot, melyek szintén mostanában csempésztek egy kis örömöt a szürke hétköznapjaimba! :)


Nem volt nehéz mostanáig nem háborítgatnom ezeket a csodás kis tartokat, mivel nincs mécsesem, amivel begyújthatnék alájuk! :D Mindenesetre még így is elképesztő módon beillatozzák a szobámat! Ezeket a szépségeket Katy-től nyertem, aki anno hatalmas meglepetést szerzett nekem, mivel oly módon nyertem, hogy még egy régebbi bejegyzéséhez kommentáltam. Tehát meglepetés volt ám a javából, hát még akkor, mikor megkaptam a csomagot, ugyanis bár 5 db-ot nyertem, 6-ot kaptam. Katy volt olyan drága, hogy meglepett a Bahama Breeze-zel, amelyet még egyszer régebben említettem neki egy hozzászólásomban, miszerint megbántam, hogy nem vettem meg, mikor a boltban találtam, mert utána már persze nem volt belőle egy darab sem. Ez a figyelmesség még jobban megmelengette a szívemet, köszönöm szépen ezúton is Katy! :) Egyébként Katy az 5 kedvencét válogatta össze és azt kell hogy mondjam, nagyon egy az ízlésünk, ugyanis mind nagyon-nagyon tetszik nekem is! :)


A Pick nyereményjátékán nyertem ezt a vaníliás wellness szettet. Nem is tudtam, hogy ilyet is lehet nyerni, így miután megnyertem, szétnéztem, hogy milyen más dolgokat lehet még nyerni. Jól meglepődtem, mikor láttam, hogy Max Factor sminktermékeket is szerepelnek a nyeremények között. Egy pillanatra még át is futott a fejemen, hogy miért nem azt nyertem inkább, no de most jön a slusszpoén...


...legközelebb ugyanis ilyet nyertem! :D Így már teljes volt a boldogságom, főleg azért, mert ha emékeztek még, pórul jártam Glamour-napokon, mert nem tudtam, hogy kellene már szempillaspirál, miután pedig rájöttem erre, már nem volt Max Factor kuponom. Pedig nekem ugye ezek a kedvenc spiráljaim, szóval most jött az utánpótlás. Az pedig csak hab a tortán, hogy még egy szép kis szemhéjpúder-palettát és egy szájfényt is kaptam mellé.


Itt már mutattam, hogy a DM-ben sikerült kiváltanom egy téli bögrét, de azzal a lendülettel el is fogyott majdnem az összes pontom. Viszont egy őszi bögrét is nagyon szerettem volna még, így anyukámat hívtam segítségül. Neki szerencsére rengeteg pontja volt a kártyáján és nem is aprózta el a dolgot, mert vagy 6 bögrét kiváltott egyből. :D Így hát őszi bögrém is lett, melyet akárcsak a télit, szintén imádok!


Nórikámmal novemberben ellátogattunk az újonnan nyílt Szeged Nova áruházba és ha már ott voltunk, hoztunk magunkkal szuvenírt. Stílszerűen az új sminkmárka, a Rival de Loop állványáról válogattunk, ahonnan én végül csak ezt az egy lakkot tettem a kosaramba. Ugye milyen kis szépséges darab?! :) Már ki is próbáltam és nagyon tetszik, gyönyörűen mutat a körmökön (is)!

Nektek milyen apróságok okoztak örömöt mostanában?

5 megjegyzés:

Megaera írta...

A bögre és a lakk nagyon tetszik :)
Nekem a legnagyobb örömöt az az apróság okozta, mikor a férjemmel (aki köztudottan utálja a karácsonyi tolongást, vásárlást és tömeget) sétálgathattam, vásárolgathattam, és minden olyan hangulatos volt :)

Nóra írta...

szépséges kis dolgok vándoroltak hozzád Elízkém! :)

Réka írta...

Nagyon szép dolgokat nyertél egytől egyig :) A RDL lakkocska is szépséges

djkaty írta...

Örülök, hogy örömet szerzett a csomag, a Bahama Breeze-nek pedig el kellett jutnia Hozzád, és pont :-)

Káizer Bernadett írta...

Megvannak még az évszakos Dm-es bögrék?

Megjegyzés küldése