Egészítsd ki! - Karácsonyi buli szett

Juhú, nemsokára itt a karácsony! :D Én már nagyon várom, ezért is szerepel most ebben a bejegyzésben egy karácsonyi buliba való szett! Elvégre a jövő hét az már mindjárt itt van, s azzal együtt a céges karácsonyi bulik is. S bár a miénk elvileg nem lesz ennyire formális, de ahol mégis ilyen lenne, illetve ahol nem rögtön munkaidő után lesz megtartva a parti, ott egy ilyen outfit szuper választás lehet, mert elegáns is, csinos is, ugyanakkor "ünnepies" és egyáltalán nem túlzó vagy hivalkodó!
Tudom, hogy a kisfekete ilyenkor nagyon népszerű választás, de én éppen ezért egy világos, fehér szettet állítottam most össze. :) Illetve egy piros vagy egy zöld ruha viselése még szintén nagyszerű ötlet lehet, de nekem most a fehér és arany párosa felé húzott a szívem, valamint szerintem ez a színkombó azért több embernek áll jól, mint a piros vagy a zöld. 
Egyértelműen az arany szoknya dominál ebben a szettben, éppen ezért is választottam nagyon letisztult és egyszerű darabokat mellé. A fehér felső nyakrészén a gyöngyös dísz szerintem éppen elég "ékszer" ehhez a szoknyához kiegészítőül, a fehér blézer pedig még tovább finomítja az összhatást. Persze egy-két arany gyűrű, mint például ez a cuki, rénszarvasos darab, azért még bőven elfér mellette! A piros cipellővel pedig fokozni próbáltam a karácsonyi hangulatot - szerintem szépen megkoronázza ezt a visszafogottan csillogó szettet!


Ehhez a szetthez én vagy egy feltűzött vagy egy klasszikusabb, nagy hullámos frizurát képzeltem el. Sminkfronton is két verziót vizionálok magam elé: szájhangsúlyos esetben egy piros rúzst, szemhangsúlyos esetben pedig egy arany tusvonalat kennék/festenék fel. Bár lehet, hogy a kettő együtt sem lenne még túl sok. A körmeimre pedig szintén e két szín közül választanám valamelyiket! 
E szetthez egy kabát és egy harisnya még "alapfelszerelés", illetve egy táska sem ártana, hiszen mi, nők, abban hordjuk a fél életünket ugyebár. :) De ezeken kívül maximum még egy sállal egészíteném ki - na és Ti? :)

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:

2 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Ú, nagyon csinos ez a szett, talán a cipő színét cserélném le, de ezen kívül minden tetszik :)

Bogi Vrg írta...

Nagyon szuper a szett, a kedvencem az arany szoknya!

Megjegyzés küldése