Manikűrvadász 13. forduló

Most először alaposan megcsúsztam a Manikűrvadásszal, de hát "jobb későn, mint soha" ugyebár. :) Eleve már a jelentkezésről is lemaradtam (megint), valahogy nem számítottam rá olyan hamar az előző forduló után, így hát mikor bevillant múlt héten, hogy talán mostanában kell majd jelentkezni a következő fordulóra, alaposan meglepődtem, mikor megláttam, hogy az már le is zárult. Persze most is megpróbáltam bekönyörögni magam a jelentkezők közé és Andi, a MyMomentNails blog írója és a jelenlegi kör háziasszonya szerencsére meg is engedte, köszönet érte. :)
Száz szónak is egy a vége, végül a speciális helyzetnek köszönhetően Annával egymástól vadászhattunk ezúttal. Amit egyáltalán nem bánok, sőt! Nagyon is, hogy örültem, mivel Anna szépséges manikat szokott készíteni! Így csupán annyi nehézségem akadt most, hogy le kellett szűkítenem a kört egyre. Végül erre a manikűrre esett a választásom, mivel pár napja pont egy hasonló tetszett meg nagyon (olyannyira, hogy az inspirációs bejegyzésembe is beletettem). Persze sikerült elrontanom, de ne szaladjunk ennyire előre. :D Előbb nézzük meg Anna azon lakkozását, amelyet végül levadásztam!
Az eredeti manikűr:


És az én változatom:




Ez a manikűr azzal fogott meg, hogy egyszerű, de mégis nagyon szép! Anna sok hasonló, "egyszerű, de nagyszerű" manit szokott alkotni, nem is csoda hát, ha ezek mind tetszenek is nekem, mert ezek a kedvenceim. :) Az eredeti, menta-ezüst párosát fehér-arany kombóra cseréltem, illetve a pöttyök nálam a középső ujjamról is visszaköszönnek. Valamint a hüvelykujjamon a háromszöget szintén pöttyökből építettem fel. Nos, hogy mit rontottam el? Bizony, a pöttyök méretét. :D Túl nagyok lettek, az eredeti elképzelésemnél, azaz az eggyel kisebb fejű pontozónál kellett volna maradnom. De sebaj, ez most már így alakult, remélem azért ennek - és a gyér reggeli fényviszonyok miatti halovány képek - ellenére azért tetszik Nektek valamelyest e lakkozásom. :)

Használt lakkok:
Rita Ora for Rimmel - 703 White Hot Love
Max Factor Max Colour Effect Mini - 01 Ivory
Hogy tetszik az én változatom?

Hogy tetszik az én változatom?
Nézzétek meg a többiek munkáit is!

5 megjegyzés:

Franciska írta...

Nagyon tetszik! :) Imádom a pöttyös manikat, és a tiéd nagyon szép lett! :)

Nóra írta...

cukika :)

Anna írta...

Hát nagyon kíváncsi voltam ebből a csóri kis maszatból amit én alkottam mit lehet kihozni. :D De amint látom eléggé sok mindent, mert egyszerűen szépséges lett. :) Nagyon téli és karácsonyi, imádom. :)

Dii írta...

Szerintem így is nagyon szép, kifejezetten tetszik :) A fehér-arany kombinációt pedig mindig is szerettem :3

Elíz írta...

Köszönöm szépen, aranyosak vagytok! :)
Anna: Dehogy is az és köszönöm, örülök, ha tetszik az én változatom is :) Mondjuk én nem vagyok vele valami elégedett :D De legalább a téli-karácsonyi hangulata mindenképpen átjön! :D
Dii: Nekem is nagy kedvencem :) Nem ez volt az utolsó fehér-arany lakkozásom, csak előbb azt hiszem, be kell szereznem egy új fehér lakkot, mert ez a Rimmel nagyon nem akar nálam működni sajnos :(

Megjegyzés küldése