Teszt ¤ Maybelline The Colossal Volum' Express szempillaspirál

A Glamour-napokon, a figyelmetlenségem eredményeként került a birtokomba ez a szempillaspirál. Történt ugyanis, hogy elhasználtam a Max Factor kuponomat, aztán itthon rájöttem, hogy kellene egy új spirál. Viszont én e tekintetben - mint ahogy itt már írtam is - a MF spiráljait preferálom. De mivel már nem volt kuponom és újságot se lehetett már sehol se kapni, így a voksomat a maradék kevés választási lehetőség közül a Maybelline e delikvensére tettem le. És hogy hogyan teljesített eddig? Lentebb kiderül!










Csomagolás: azt kell, hogy mondjam, tetszik ez a vidám, duci, sárga-lila csomagolás! Bár Ti nem tudom, hogy vagytok vele, de én az ilyen színes csomagolásokról valamiért mindig azt feltételezem, hogy ahogy a külsejük, úgy a belsejük sem túl komoly. Biztos a Lovely-Essence-Miss Sporty hármasa miatt van ez, habár ez az elmélet már azoknál is megdőlt azért néhányszor. De térjünk vissza a spirálra. Elöl a neve, hátul az ígéretek, gyártó, mennyiség, szavatosság. A kupakon az átlátszó matrica a - szintén a kupakon található - vonalkódhoz vezet. Itt a színt is jelzik, ill. ha lehúzzuk a felső réteget, akkor alatta megtaláljuk az összetevők listáját. A szokásos sérelmem itt is fent áll, miszerint nem tudhatjuk, hogy előttünk hányan nyitották már ki. Pedig csak a matricát kéne odébb tenni picit.
Szín: fekete.
Illat: van egy kis édeskés illata, de nem zavaró, hamar elillan.
Mennyiség: 10,7ml.
Ár: 2.000Ft.
Irritáció: nem okozott semmilyen irritációt.
Tartósság: már több munkanapot is kihúzott velem, méghozzá morzsolódás vagy maszatolódás nélkül. Tehát bizton állíthatom, hogy kibír egy teljes napot a szempillákon! Nem vízálló, de nálam ez nem okozott még problémát, sőt, nagyon könnyen le lehet mosni, ami nálam egy nagy piros pontot ér!
Használhatóság: a kefe nagyobb és ducibb az átlagos spirálokénál és sok-sok sörte található rajta. Ennek ellenére a festék egyáltalán nem áll össze rajta, így a csomósodástól sem kell félni. A kefe csúcsára szokott egy kis felesleg kerülni, de ezt könnyen le lehet húzni a tubus száján. Az összes pillát szépen el lehet vele érni, a ducisága ellenére a festék csak a pillákra kerül a használatakor.
Ígéret: csomómentes, kolosszális pillákat ígér, már egy rétegben.
Valóság: a csomómentes stimmel, a kolosszális viszont azért túlzó. :D Hosszabbít és dúsít, de csak minimálisan - legalábbis egy rétegben, ahogy én használtam. Ezen kívül szép fekete színt ad és ennyi, amit el tudok mondani róla.

Szerintem már a fentebbiekből is kiderül, hogy ez egy teljesen átlagos vagy annál egy fokkal jobb spirálnak mondható. Aki egy olyat keres, amivel hétköznapokra szép, nem túl feltűnő vagy drámai pillákat szeretne, annak ez egy tökéletes választás lehet. Főleg ha az ár-érték arányt tekintjük - szerintem megéri!

Ki milyen spirált használ most? Ki használja ezt? Nektek bevált?

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezért tartom én jó ötletnek a dm újítását! Nálunk legalább is egy kihelyezett dobozkából válogathattál kedvedre a kuponok között cserébe csak azt kérték legalább annyit tegyél vissza ahányat kivettél... Ez tök jó ötlet szerintem, speciel Max Factor kupont (emlékeim szerint) kettős is láttam a dobozban:) Casting Cream Gloss hajfesték kupont viszont egyet se pedig arra duplán beneveztem volna :DD

Én a Falses Volume Express változatot vettem meg, még nem próbáltam de Colossal Volume változat egészen jó, bár volt már jobb spirálom is.

Nina írta...

Én ezt a spirált használom és nagyon szeretem, mert könnyen tudom használni és szépen szétválasztja a szempilláimat, na meg nem olyan feltűnő, egészen természetes.:DD
Nem találtam még magamnak ennél jobb spirált, bár nem régóta sminkelek...:)

Nóra írta...

örülök, hogy nem lett mellényúlás! :) én még mindig a DM boxos Alverdét használom, hétköznapokra megfelelő :)

Megjegyzés küldése