Egészítsd ki! - Csinos fekete szett

Előre leszögezném, hogy ezt a szettet nem ezen a héten állítottam össze, mikor is beütött a krach az időjárásban. :D Múlt héten még bőven lehetett élvezni a kellemesen meleg napokat és én még bizakodom abban, hogy egy kis időre azért visszatér még a vénasszonyok nyara, mindenesetre nem szerettem volna, hogy elkallódjon a piszkozatok között ez az összeállítás, úgy hogy azzal a felkiáltással, hogy 1. lesz még itt melegebb idő, 2. sokan "háztól-házig" járnak munkába/órára, fogtam magam és közzétettem e bejegyzést!
Most egy szinte teljesen fekete szettet hoztam, melyhez hasonlókat sokan szoktak előnyben részesíteni a hideg évszakok beköszöntével. Sőt, sokan még annyi színt sem visznek bele, mint amit én most belecsempésztem. Mindenesetre ez a ruha nagyon szépen kiemelkedik a sok fekete darab közül a lilás-burgundis színével, ami alá mindenképpen elkél már ilyenkor egy vastagabb harisnya. Szerencsére ez az egyszerű szabás sokféle stílusú szetthez remekül passzol - eleinte a vagány felé hajlottam, de csak bekerült a homokszem a gépezetbe és egy nőiesebb outfit lett az eredménye, ezzel a kabáttal és csizmával. :) A hajdíszt pedig egyszerűen nem tudtam figyelmen kívül hagyni, így ezzel (hajdíszeztem) koronáztam meg ezt az összeállítást.


Amivel még mindenképpen ki kell egészíteni egy ilyen szettet ebben az időben, az egy vékony kardigán vagy szvetter, amit mondjuk én el tudnék képzelni mondjuk egy őszies árnyalatú sárga színben. Illetve még egy nagy sál is elkél már ilyenkor, akár ez is felvonultathat egy izgalmasabb színt, de persze egy fehérrel vagy szürkével nem lőhetünk mellé. A hajdísz miatt ezúttal egy kontyot képzeltem el frizurafronton - egy szép, laza fonatokkal megbolondított, igazi őszi, bohém kontyot, de persze az olyanoknak, mint én is vagyok, megteszi egy sima, mezei konty is. :D Ez a szett szinte kiált egy sötét rúzsért vagy szemfestésért, így elsősorban egy ilyet tudnék elképzelni hozzá. A körmökre pedig aranyat, aranyat és aranyat kennék most fel, hogy fokozzam a hajdísz, valamint a kabát és a csizma arany részleteinek csillogását!

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:

5 megjegyzés:

Anna írta...

Az a ruha csodás. :) Én annyit változtatnék rajta, hogy egy mintás harisnyával viselném, mondjuk valami ízléses csipkéssel vagy pöttyössel. :)

Gabica írta...

A csizma nagyon tetszik :)

Nóra írta...

laza, hullámos fürtökkel tökéletes lenne ez a szett <3

Clau írta...

Pont ezt a csizmat vettem meg par napja :)

Elíz írta...

Anna: igen, én is abban gondolkodtam először, de aztán meg arra gondoltam, hogy azok mind vékonyabb anyagból vannak, így az egyszerűbbre, de vastagabbra esett a választásom :) Persze ki hogy bírja a hideget-meleget, attól függően lehet variálni és örülök, hogy írtál, Te miképp változtatnál rajta/egészítenéd ki! :)
Nóri: igen, azzal is el tudom képzelni teljes mértékben! :)
Clau: ó, de jó :) Én nem is láttam a boltban, pedig tuti megnéztem volna magamnak közelebbről! Viszont nem panaszkodok, mert jött velem kettő másik haza! :D

Megjegyzés küldése