Egészítsd ki! - Kényelmes őszi szett

Errefelé igazi vénasszonyok nyara van, ma például kifejezetten meleg volt már délután - el tudnám viselni ezt az időjárást még egy darabig. :) Ennek ellenére javarészt már hűvösebb idő képviselteti magát mostanában, de hát kit érdekel, amíg kék az ég és süt a nap közben? Engem biztosan nem. :) A hideg kiráz a beborult, szürke égtől, a ködtől és az esőtől, úgyhogy én igyekszem alaposan kiélvezni ezeket a napokat. A mostani szettet ez a hűvös időjárás inspirálta, illetve a mai tűsarkús napom után a kényelmet építettem még erősen bele! Persze a nőiességet sem tévesztettem szem előtt, így az eredmény egy szerintem csinos, de közben nagyon kényelmes szett lett.
Ezek a szőrös pulóverek mindig is vonzottak, annyira puhák tudnak lenni! Máris jobban indul a nap egy ilyenben szerintem. Ha ezt kombináljuk a kedvenc farmerünkkel, akkor már az a nap rossz nem lehet, de azért még fejeljük meg egy kis sarokkal rendelkező bokacsizmával és egy cuki köpenykével. A pontot az i-re egy gyönyörű, élnék színben pompázó táskával tegyük fel. Egy igazi jolly joker lehet ez a szett ilyen időben!


Ezt a szettet még egy sállal mindenképpen kiegészíteném, illetve egy hangsúlyosabb karkötőt vagy fülbevalót választanék még hozzá. A hajamat lazán, hullámosan kiengedve hagynám és hogy ne csak mindig a natúr sminket írjam, ezért most két bátrabb változatot is leírok: vagy egy szemhangsúlyos, barnás színekkel készített füstös sminket vagy egy szájhangsúlyos, burgundi, vörös vagy barnás rúzst tudnék elképzelni ehhez az outfithez. A körmökön pedig bármilyen őszi árnyalat jöhet, mégpedig glitterrel feldobva, hogy ne legyen olyan szomorkás! :)

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:

1 megjegyzés:

Nóra írta...

de csini szett! :)

Megjegyzés küldése