Nyári inspiráció

Ha figyelmesen követitek a blogot, akkor biztosan tudjátok már, hogy évszakonként egyszer kirúgok a hámból és egy jó nagy adagnyi képpel köszöntem az adott évszakot. Most csak annyiban változott a dolog, hogy nem ez lett június első posztja, illetve még abban, hogy ezúttal a szokásosnál is jelentősebb mennyiségű képet sikerült összeszednem! :D Imádom a nyarat és mindent, ami vele kapcsolatos, így nem győztem lementeni, majd kiválogatni a rengeteg csodásabbnál-csodásabb képet! Nem viccelek, 130 képről van szó, ami 26 "tablót" jelent, amiket pedig nem is olyan kevés idő volt ám megszerkeszteni. De nekem már megérte, mert az én kedvemet instant módon jobbá teszik, ha nézegetem őket - ha pedig lesz közületek valaki, akit hasonlóan fel fognak dobni ezek a képek, akkor meg aztán már pláne megérte! :) Ha felkészültetek, akkor jöjjön is az élénk színeket, hűsítő dolgokat és sok más, nyárral kapcsolatos dolgokat felvonultató képrengeteg!


nyári buliba vagy medencés partihoz tökéletes választás lenne ez a csodás smink # OPI lakkok - a pinkkel már beérném! # cuki Ray-Ban napszemcsi és leopárdmintás köröm # hmm kiadós egy adag # nagyszerű ez a szett


az álomhálószobám hasonlóképp fehér és kék színekben pompázna, megspékelve egy kis ezüsttel vagy arannyal # ízlésesen is lehet hasat villantani # szívesen kipróbálnám, milyen lehet vitorlázni! # Raffaello # a színátmenetből sosem elég!


saru, színek, összhatás=imádom! # Ti mentek majd valamerre nyáron? # szerelmes vagyok ebbe a szoknyába # az egyik kedvenc virágom az orchidea # ez az óra kell, egyszerűen csak kell!


az egzotikus madarak csodálatos színekben pompáznak! # összhang # nem is tudom melyiket választanám *.* # nem biztos, hogy mernék ilyen színekkel sminkelni, de attól még nagyon szívesen a magaménak tudnám ezt a palettát :D # szandál


szokásos esküvői torta, ezúttal nyári kivitelben, mondjuk egy tengerparti esküvőre # balra? köszönöm, indulok is! # karkötők # de szívesen meglovagolnám egy matraccal ezt a hullámot :D # nagyon csinos!


lampionok # jeges limonádé # tökéletes trópusi manikűr # fesztiválozós szett # micsoda smink!


akarok egy ilyen sarut! # és ezekre a bikinifelsőkre sem mondanék nemet! # cuki karkötő # kék, kékebb, legkékebb # csak lazán!


ki kér egy koktélt? # újabb szépséges paletta # így készíts magadnak ízesített vizet! # harmónia # és mégis mutathat jól a piros szín a szemhéjon


napszemüveg # tengeristennő smink # szeretnék egyszer egy ilyen helyre eljutni *.* # sellős ombre manikűr # ez a MAC kollekció az egyik legcsodásabb csomagolású smink kollekció, amit eddig valaha láttam


csodás összhang # én is el tudnék viselni egy ilyen tartalmú tálat az asztalomon # ki szereti még az egyszerre szép és kényelmes éktalpú szandálokat? # diy strandtáskák # egy MAC rúzst is szívesen birtokolnék


tengeristennő ruha # fagyijégkrém # gyűrűk # az egész nyarat el tudnám tölteni egy tengerparton, pár jó könyv társaságában! # én is szeretnék így úszkálni most egy medencében


fülbevaló # a kagylókat is szeretem # zöld és lila # egyszerű, de nagyszerű tengerészes karkötő # azt hittem, nem tetszenek nekem ezek a stílusú cipők, nos, tévedtem


színes kagylók # papagájvirág # 5 embernek még van hely, ki jön? :) # aww ez a nadrág! # Michael Kors


de cukik ezek a szörfdeszkák # így tálalva még nekem is megjönne a kedvem a kivihez :D # szeretem a napszemüvegeket # még több OPI lakk, csak ezúttal már nem tudok olyan könnyen választani # hullámok


csodás gyűrű és haj # tengerparti barangoláshoz # lába nőhetett egy sellőnek # szeretnék én is "bronze goddess" lenni, de Hófehérkeként sajnos nem sok esélyem van erre :D # szalmakalap


cuki papagájos mani # csillogó szoknya # Aloha! # bikini és kalap és sort és dinnye # Coca-Cola


YSL álomrúzs # de cukik ezek a kagylók # nyami # igazi nyári szett # szeretnék egy ilyen rózsaszínű Coca-Cola dobozkát *.*


hű, ez a szoknya nagyon ütős # körömlakk és gyűrűk # relax # szeretnék odateremni arra a kanapéra # az egzotikus halacskáknak is csodás színeik vannak


üdítő koktélok # kókusz és virágok # pálmadzsungeles bikini # tökéletes laza nyári szett # görögdinnye!


én is! # az a tusvonal *.* # feltűnő körmök # szerezni kellene valahonnan ilyen kis horgonyt meg kormánykereket # egy szó: wow!


jégkása # ezek közül mindenki találhat egy kedvére valót # és ezek közül is, ide nekem a dinnyét! # jó sok szoknyát válogattam össze, de ha egyszer olyan szépek :) # a cipőt kérném, köszönöm!


szívesen üldögélnék azokon a "függőágyakon" # Dior? Chanel? Essie? # hát nem gyönyörűséges ez a szoknya?! # kókusz # víz


oda tegyen ki valaki, aztán majd augusztus végén jöhet értem # nadrág és táska # tényleg szívesen vitorláznék egyszer # szuper ez a bikini # tervben van nálam egy hasonló mani


tökéletes arany körmök # aww # egy ilyen napszemüveget szeretnék, de nagyon # dekoráció # nem tudom pontosan mik lehetnek benne, de most azonnal megenném :D


olyan szép a halszálka fonás # McFlurry # színek # már a képre nézni is hűsítő # cuki Escada parfüm és flip-flop


még egy ombre torta, de nem hagyhattam ki, hisz olyan szép! # sellő haj *.* # cipő, szoknya, öv # Paradicsom # Sea Goddess kollekció

Remélem tetszettek Nektek a képek! :)

Melyik a kedvenc "tablótok"? Ki szereti még nagyon a nyarat? Mi a kedvenc dolgotok benne?

5 megjegyzés:

Yvusss írta...

Annyira szuper képeket szedtél összes, mindegyik tetszik, és I <3 Summer! :)

Megaera írta...

Csodásak ezek a képek :)

bokorbogi93 írta...

Olyan szép képek! Esküszöm alig várom már a nyarat, csak ez a vizsgaidőszak járjon már le!

Thimmyke írta...

Annyira szeretek ilyen képeket nézegetni. :3 Mind nagyon szép! Köszi az összeállítást. :)

Elíz írta...

Örülök, hogy tetszettek a képek Nektek! :)

Megjegyzés küldése