Jöhet vagy mehet?

Egy újabb és egy régebbi trendről kérdezlek most Titeket! Ezúttal is előbb egy divathoz, utána pedig a szépséghez kapcsolódó dologról fogom a véleményeteket kérdezni!

Edzőcipő elegáns szettben
Egy-két éve már, hogy berobbantak a Nike futócipők és társai, mint az elegáns szettek kiegészítői a köztudatba. Oké, hogy kényelmes, de vajon tényleg ez a legjobb választás a bájos-romantikus szett mellé vagy az edzőcipő maradjon meg annak, ami: edzőcipőnek?

Forrás
Véleményem: Mehet. Nekem sose tetszett igazán ez a trend, szerintem nagyon furcsa a kis fekete mellé felhúzott színes futócipő. Habár képeken tetszik néhány ilyen szett, de ha utcán látnám ott már nem biztos, hogy ugyanígy vélekednék. És én magam sose venném fel elegánsabb, nőies ruhákhoz. Annál inkább futáshoz vagy edzőterembe. :D

Hajkréta, színes haj
Hódítanak a színes tincsekkel megbolondított frizurák, melyeket manapság bárki könnyen és gyorsan elkészíthet magának egy hajkréta segítségével. Ráadásul nem kell félni, hogy mi lesz, ha nem sikerül vagy nem áll jól, hiszen egyszerűen ki lehet mosni a krétát. Vajon Nektek is ott díszeleg pár színes tincs a hajatokban?


Véleményem: Jöhet! Szerintem jópofa, nekem az tetszik igazán, mikor csak néhány színes tincs bújik meg a hajzuhatagban itt-ott. Ez a "kevesebb, néha több" elv szerintem mindenkinek beválhat! A szőkéket kifejezetten irigylem most a rózsaszín és lila kréták miatt, mert azok nekik nagyon jól tudnak állni. :)

Nos, jöhetnek vagy mehetnek?

8 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Nálam az edzőcipő az maradjon meg az edzéshez :S
A hajkréták meg jópofák, bár a vörös hajamhoz nem hiszem hogy sok menne :P

Anna írta...

Az edzőcipő elegáns szettel nekem sem tetszik. Meg egyáltalán semmilyen szettel sem tetszik a konditermi-futócipő fazon.

A hajkréták tetszenek, csak kevés van, ami sötét hajban is látszik. :-/

Franciska írta...

Az edzőcipő nem illik az elegáns öltözékekhez, képen én is elnézegetem, bár konkrétan ott is vegyes érzelmeket vált ki belőlem, de élőben egyáltalán nem szeretnék ilyet látni...
A hajkréták egészen bejönnek nekem is, viszont szükségét nem érzem beszerezni, talán egy elborultabb pillanatomban :D Szerintem úgyis csak itthonra használnám, arra meg minek. Ettől függetlenül Jöhet kategória :)

Yvusss írta...

Teljesen egyetértek veled! Az elegáns szetthez hozzá illő lábbelit válasszunk, a sportcipő pedig a sportosabb szettekhez való, na meg futáshoz!
Egy-két színes tincset pedig szívesen bevállalnék..:)

pampuska írta...

Nekem sem tetszik az edzőcipős csini rucis figura.Kifejezetten idétlennek és viccesnek találom. A hajkrétás megoldás nekem máson tetszik, de azért elég tinis divat számomra... :( Nekem most mindkettő mehet.

Aisha írta...

Az edzőcipők nekem tetszenek nagyon, sportos ruhákkal utcára is, de elegáns szetthez nem. A színes tincsek.... szerintem is elég tinis trend, de nem rossz ötlet. Bár tény, hogy a szőkéknek kedvez, az ő hajukban legtöbb szín jól mutat és látszódik.

Unknown írta...

Edzőcipőt soha nem vennék fel, főleg nem alkalmi ruhához! Szerintem gáz, legalább is nekem az. A sport cucc maradjon meg a sporthoz, vagy otthonra a házban, lakásban.
Viszont a színes tincsek bárhol bármikor jöhetnek. :)

Thimmyke írta...

Ez a sportcipő kosztüm páros nálam is kiverte a biztosítékot. :D Én imádom a csinosabb fazonú sportcipőt, de ilyenhez tuti nem venném fel...

Megjegyzés küldése