Kék és rózsaszín manikűr

Éppen nagy körömnövesztésben vagyok, mivel megint sikerült párat leamortizálnom, így hozzájuk vágtam/reszeltem a többit is. A rövid körmök mindig okot adnak a fejtörésre, főleg úgy, hogy alapvetően a körmeim is kisebbek. Persze nem futamodok ám meg, és továbbra is azt vallom, hogy nem csak a sima lakkozás, plusz esetleg egy kis glitter a maximum, amit ki lehet hozni a rövid körmökből!


A manikűröm középpontjában álló NYC körömlakkot az akciós kosárkában találtam 1-2 hónapja, de nemrég még láttam belőle valamelyik Rossmann-ban, szóval elképzelhető, hogy találtok még belőle valahol, ha megtetszene! Szilveszterre akartam felkenni, de aztán egy fekete-arany manikűr mellett döntöttem. Most viszont egyből beugrott ez a lakk, így biztos voltam benne, hogy valahogyan szerepelni fog a manimban, s gyorsan meg is találtam a hozzá legjobban passzoló lakkot, egy Catrice darab személyében, ami egy Cosmopolitan mellé járt, így tehát már nem kapható.


A kék Catrice lakkot két rétegben kentem fel, majd a gyűrűsujjamra felvittem a NYC konfetti esőjét. Egy rétegben messze nem ennyi glitter kerül fel a körömre, ehhez az eredményhez tömörebben kellett felütögetnem, de összességében nem vészes a felvitele és egész gyorsan megszáradt. Az átlátszó alapban pink és halványkék picike, kör alakú glitterek úszkálnak, nagyon aranyosak. :) A kékekhez választottam az alapszínt, a pinkekhez pedig egy halványrózsaszín díszítőszalagot, mivel a glitterek színe körmöm kevésbé domináns, mint az üvegben, így ez jobban mutatott hozzájuk, mint a pink vagy fukszia szalag. Előbb a szalagokat ragasztottam fel a körmökre, de gyorsan rájöttem, hogy ez nem volt egy nyerő ötlet, mert utána nehéz a lakkot úgy felfesteni közéjük, hogy az ne folyjon rá a szalagra. Ezután már csak egy réteg fedőlakkra volt szükség.


Nekem tetszik ez a manikűr, olyan kis cuki és talán mintha még optikailag nyújtaná is a körmeimet. Jó viselni, mindig mozgatom az ujjaimat, hogy lássam hol a pink, hol a kék glittereket csillogni. :) Viszont sajnos nem sokáig fogom már nézegetni, mivel az egyik szalag kifakult valamitől. A szalagok élettartama egyébként a fedőlakkal hosszabbítható, de a végük még így is előfordul, hogy 1-2 nap után felpöndörödik, ezért jól oda kell figyelni lakkozáskor az alapos fixálás érdekében.

Használt lakkok:
Catrice Ultimate Nail Lacquer 530 Up In The Air
NYC Expert Last Nail Polish 154 Midnight Confetti
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ki gyarapítja még a rövid körműek táborát? Ti mivel szoktátok feldobni a körmeiteket?

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

De szép lett! Nekem nagyon tetszik. :))

Queen of my mistakes írta...

Tetszetős, jó az összhang :)

bokorbogi93 írta...

Nagyon tetszik! Jelenleg nekem is viszonylag rövidek a körmeim, de a vizsgaidőszak miatt nem is bánom..így is alig van időm lakkozni...

Dii írta...

Gondolom a hosszanti csík itt is érvényes, így valószínűleg tényleg nyújt valamelyest a körmödön :3 nagyon tetszik ez a megoldás, a színek válogatása is, úgyhogy szuper az egész :) az a NYC lakk pedig wuhhú *-* valahogy erre a lakkra mondanám, hogy nagyon baba :D

Manna (mannakörmök) írta...

szuperjó. :)

Nóra írta...

nagyon szépike lett! :)

SzilviaA írta...

Nagyon szép lett, precíz munka! :)

djkaty írta...

Nagyon tetszik! Farmerrel és rózsaszín pulóverrel párosítanám :-)

mrs__kovacs írta...

Tök jól néz ki, de az én körmeimen egyszerűen nem marad meg a díszítőszalag :(

mesy írta...

Nagyon tetszik! Gyönyörű ez a NYC lakk! Félek, lassan én is megint ekkora körmökkel fogok lavírozni, mert amilyen hosszú most, biztos beletöröm valamibe :/

Anna írta...

Szép lett! :) Nagyon ügyes vagy! :)

Elíz írta...

Köszönöm csajok! :)
Dii: igen, az jó szó rá! :)
Klau: bezzeg lemosásnál tudnak ám ragaszkodni! :D

Thimmyke írta...

Nagyon csini lett! :) Szuperek a színei. :)

Megjegyzés küldése