Okok, amiért imádom a liquid sand lakkokat

Mikor megjelentek a liquid sand lakkok a blogokon, azonnal láttam és tudtam, hogy nekem ez nagyon tetszeni fog, ha végre odajutok, hogy vegyek egy ilyen lakkot és felkenjem. Erre persze várnom kellett, mivel az OPI lakkok (akiknél, ha jól tudom, elsőként jelent meg ez az effekt) eleve nem olcsóak, ráadásul csak rendelni tudtam volna, ami meg már szállítással pláne nem az én pénztárcámnak való lett volna. Lakkért amúgy sem adok ki 4 számjegyű összegnyi pénzt, legalábbis nem szívesen, mert azért előfordult már, persze pont a sand lakkok gyönyörűsége miatt. :)
Ebben a posztban most összeszedtem az összes olyan okot, ami miatt imádni lehet ezeket a lakkokat! Illetve megmutatom az összes saját sand lakkomat egy kis összegzés keretein belül. Nincs túl sok, de igyekszem minden olyan olcsóbb darabot beszerezni, aminek tetszik a színe! Erősen gyanús, hogy hamarosan 3 új darabbal bővül a készletem a Lovely limitált kiadása jóvoltából, valamint ha végre eljutok a Nailland-be onnan is fog hazajönni velem pár Golden Rose Holiday lakk nagy valószínűséggel. :P
Nézzük tehát az okokat, ami miatt annyira lehet szeretni a sand lakkokat!
1. Gyors száradás
Úgy értem hiperszupergyors száradás! Ez az egyetlen olyan textúrájú lakk, amit tényleg bátran felkenhetünk akkor, ha rohanunk, mert másodpercek alatt megszárad és még ha bele is nyúlunk, akkor sem látszódik meg annyira, mint egy metálos vagy krém finisű lakkon. Ráadásul sokkal szebb egy sima lakkozásnál.
2. Tartósság
Nyilván márkabeli eltérések vannak, de a legtöbbre azért érvényes az a megállapítás, hogy sokkal tartósabb, mint egy sima lakk. Az IsaDora lakkom 10 napig is bírta komolyabb, látható/feltűnő kopás nélkül!
3. Korrigálás
Ha mégis kopna láthatóan, lepattanna egy darabka, akkor anélkül korrigálhatjuk, hogy az feltűnően meglátszódna, nem úgy, mint a sima lakkoknál, ahol vagy kapunk egy új színárnyalatot azon a körmünkön a többihez képest vagy feltűnően látszódik, hogy ott bizony javítás történt.
4. Csillogás
Az a szikrázás, az a csillogás, amit ezek a lakkok adnak, semmihez sem fogható! Egész nap csak nézegetné az ember, hogyan csillan meg rajta a fény.
5. Felület
Ki bírja megállni, hogy ne simogassa állandóan a körmei felületét, mikor ilyen lakk van felkenve rá?! Na ugye! :D
Most pedig következzen egy kis statisztika az én gyűjteményről:
Első darabom: IsaDora Sugar Crush - Pink Crush. A történetét már ismeritek, amint tudomást szereztem az IsaDora sand lakkjairól, rohantam beszerezni egyet.
Legdrágább darabom: 2.290Ft-ért, az IsaDora Sugar Crush - Pink Crush. A Candy Crush-t már okosan, a nyári leárazások napjain szereztem be.
Legolcsóbb darabom: kb. 450Ft-ért, a Moyra arany sand lakkja. Ezt máshol vettem, mint a türkizes darabot, ezért volt olcsóbb. 
Legjobb minőségű darabom: az IsaDora darabjaim, de a Rimmel Space Dust lakkjaim minőségére sincs egy rossz szavam se!
Legrosszabb minőségű darabom: egyelőre e címet sajnos a Moyra arany színű sand lakkja birtokolja. :( A második napon elkezdett kopni és lepattogni.


Ti szeretitek a liquid sand lakkokat? Hány ilyen darabot birtokoltok?

8 megjegyzés:

Réka írta...

Nekem egy sand lakkom van, a lovely pirosa. kettős a viszonyom a sand lakkokkal: először nagyon nem tetszettek, de ahogy egyre többször láttam őket a blogokon, egyre inkább tetszettek és akartam egyet. megvettem a lovelyt, de a rövid száradási időn kívül engem nem fogott meg. A saját körmeimen nem tetszik, az állaga sem jön át... úgyhogy azt hiszem nekem a sand lakkok megmaradnak ott, hogy tetszik...máson :) az isadora lakkok nagyon gyönyörűek ^^

Eleni írta...

Jó kis összefoglaló volt :) Nálam is ezek a szempontok a sand lakkoknál :)
9-10 db sand lakkom lehet, gyors fejszámolás. És még néztem ki magamnak párat :D Nyilván váratnak most magukra :) Az IsaDora lakk nagyon szép :)

Thimmyke írta...

SZépségesek mind! Én is nagyon szeretem őket, nekem si van Rimmel, Lovely, Moyra, essence...

Megaera írta...

Én nagyon megkedveltem ezeket a fajta lakkokat, pontosan azokért, amiket te is írtál :) Nem lehet velük betelni, olyan szépek!

bettynova írta...

A Moyra homok lakkokat én kifejezetten utálom....nekem is megvan az arany, nálam is megkapta a legrosszabb címet...a rózsaszínt is beszereztem, mert a blogger lányok nagyon mondták, hogy alap lakk nélkül működik...tényleg jobb volt valamennyivel...de 24 óra után lepattogott...a Lovely lakkok ezerszer jobbak!!

mrs__kovacs írta...

Az 5. pont a tegnapi bejegyzésem után érthető, hogy nálam negatív ;D
De a többi stimmt :P

Elíz írta...

Látom, nem csak én szeretem ennyire ezeket a kis csodákat! :)
bettynova: ó hát ezt szomorúan hallom, hogy a rózsaszín sem remekel :\ a Lovely-t pedig én is szeretem, épp ezért is tervezem a limitáltak megvásárlását :)
Klau: Igen! :D

Nóra írta...

nagyon szépikék :)

Megjegyzés küldése