Sapkaszemle

Egyik nap meglepően hűvös volt, bár ha jobban belegondolok novemberben ez azért mégsem lehet olyan meglepő. :D Mindenesetre akkor és ott azt gondoltam, hogy most egy sál igen jól jönne, sőt, még egy sapkának is örültem volna. És mivel nincs olyan sapkám, amivel maximálisan elégedett lennék, ezért csakúgy, mint tavaly, most is hoztam egy posztot, melyben a sapka kínálatot mérem fel annak reményében, hogy idén megtalálom az igazit!
A bevezetőből kitalálhatjátok, hogy bizony tavaly nem jártam sikerrel, pedig nincsenek nagy elvárásaim. Ugyanazok, mint tavaly is, azaz: legyen puha, kötött(-szerű), egyszerű(bb) és a legfontosabb, hogy álljon jól. Ez utolsó az, amin sorra elbukott az összes jelöltem, no persze nem is mindet találtam meg a boltokban, de hátha idén legalább fellelem az összeset, az már haladás lenne.
Most a tavalyi poszttól eltérően nem csak és kizárólag a nekem tetsző darabokat szedtem össze, hanem mindenféle stílushoz illőt. Lássuk is milyen sapkatrendek közül válogathatunk idén!

Egyszerű


Jolly joker kategória, mindenféle stílushoz passzol ez a fajta sapka.

Játékos


Aranyos, bohókás összhatást érhetünk el egy ilyen pomponos, bojtos darabbal.

Cuki


Mennyire aranyosak már, ugye?! :D Azt hiszem nincs is további hozzáfűznivalóm, magukért beszélnek, még akár én is hordanám őket. :)

Romantikus


Bájos, romantikus szettek megkoronázáshoz ez lesz a tökéletes választás.

Laza


Ezek a lógó sapkák a "most keltem fel és épp csak felkaptam valamit, mert rohanok" stílushoz passzolnak legjobban, de sportosabb szettek mellé is ugyanolyan jól mutathatnak.

Sportos


A beanie sapkák legjobban a sportos szettekhez passzolnak, de akárcsak az előző kategória darabjait, úgy ezeket is egyre többször látni csajos szettek kiegészítőjeként.

Más lehetőségek


Választhatunk kalapot, fülmelegítőt, vagy kucsmát is. Bár ez utóbbi leginkább csak a fun kedvéért került be, mindenesetre nagyon melegnek tűnik! :) A kalappal glamúros összhatást érhetünk el, míg a fülmelegítővel biztosíthatjuk frizuránk biztonságát.
Nekem még mindig az egyszerű sapkák tetszenek a legjobban, de már a cukik is befurakodtak az élmezőnybe! :D A fülmelegítők is tetszenek, de amit eddig próbáltam az mind furán állt.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Egyáltalán, Ti szoktatok sapkát hordani? Milyet?

10 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Egészen tavalyig nem hordtam sapkát (legalábbis amíg nem éreztem hogy jégcsap lett a fülem), sosem szerettem, de ahogy "idősödöm", egyre rosszabbul viselem a túl meleget meg a túl hideget is... :D

Elíz írta...

Klau, ugyanígy vagyok vele én is, úgy látszik ez a korral jár :D

hkorinna írta...

Sosem voltam az a sapkás típus, inkább igyekeztem kapucnis kabátokat találni, de most ezek a 'füles' megoldások nagyon belopták magukat a szívembe! :))

glitterfingersss írta...

Én utálom a sapkákat :D Vagyis tök jók lennének ha nem lapítanák le még jobban az amúgy is könnyen lelapulós hajamat :D Plusz nem is állnak jól. :D :( Pedig olyan szépeket látni, meg másokon tetszik is, de én is inkább kapucnis kabát megoldást választok, vagy fedetlen fejjel, a'la nature vészelem át a telet.

Anna írta...

Épp ma vettem egy cicás sapit a Tally Weijl-ben. :) A beanie fazon nekem sosem állt jól, de ezt felpróbáltam és tetszett, ráadásul cuki cicás is, nem hagyhattam ott. :D Van kalapom is, meg romantikus fazonú is, még szeretnek egy széles karimájú kalapot is. :)

bokorbogi93 írta...

A játékos Orsay sapihoz hasonlót kötött a barátnőm anyukája nekem, és imádom :D. Kicsit laza/trottyos és még bojt is van a végén,és ráadásul fekete :D
Az a baglyos annyira édes már! :)

Nóra írta...

a sapkavadászat az egyik legnehezebb dolog a világon...meleg legyen és egyszerű és szép is. de én sem adtam fel még a reményt! :D

Unknown írta...

mostanában kezdtem el megszeretni a sapkákat. én pom-pomosra vadászom, szerintem azok nagyon aranyosak. (:

Thimmyke írta...

Az a baglyos sapi annyira cukiiii! :3 Tavaly pandásat szerettem volna venni, de végül letettem róla. Helyette nagy szűrös lett. :) De hétvégén szemeztem a C&A-ban egy bojtossal, de sokkalltam érte közel 3000 Ft-ot. :/

Eleonóra írta...

A leopárdmintás kimondottan felkeltette az érdeklődésemet. Jelenleg leopárdmintás korszakom van, ezért nagyon felcsillant a szemem, amikor megláttam ezt a képet. Imádom a sapcikat, de nekem is csak 1 "lógós" van, mivel azt még fel tudom vállalni az utcán. A legnagyobb kihívás a világom megtalálni a megfelelő sapkát:D.

Megjegyzés küldése