Autumn TAG

Már több helyen is láttam ezt a tag-et, nekem is megtetszett, így hát most kitöltöttem! :) 


1. Favourite thing about Autumn? / Kedvenc dolog az őszben?
Maga az ősz hangulata, a színek, az illatok. Séta a még kellemes időben és meleg italok kortyolgatása.

2. Favourite drink? / Kedvenc ital?
Forró csoki! Imádom, igazából nálam nem évszakhoz kötött az ivása, de ilyenkor az igazi meg télen :) Teát is iszok melegebb időben is, de ilyenkor sokkal gyakrabban teszem ezt és mégiscsak jobban esik egy hideg reggelen elkortyolni :)


3. Favourite scent/candle? / Kedvenc illat / gyertya?
Magát az ősz illatát szeretem, ill. a fahéj jöhet minden mennyiségben. A különböző almás dolgok (szósz, kompót, sütemény) illatát is nagyon szeretem és a forralt bornak is finom illata van. Továbbá még szeretem a füst illatát, egészen pontosan azt, amit falun lehet érezni ősz végén, tél közeledtével..:)


4. Best lipstick? / Legjobb rúzs?
Nincs túl sok rúzsom és ilyenkor amúgy is inkább az ajakápolásra helyezem a hangsúlyt, így a hőn szeretett kis Clinique Chubby Stick-jeimet használom, amik közül azonban kettő (Mega Melon és Super Strawberry) pont őszies árnyalat. :)

5. Go to moisturiser? / Hidratálás?
Az arcomra és a kezeimre ilyenkor nagyobb hangsúlyt fektetek, hiszen ki vannak téve a hideg szélnek. A Nivea Soft krémem mindkettőre kiváló, de azért egy táskába bedobós kézkrémet még be kell szereznem, hogy mindig legyen nálam - tippeket szívesen fogadok!

6. Go to colours for the eyes? / Milyen színeket használsz a szemeiden?
Natúr színeket, ill. a Maybelline Color Tattoo - On and on bronze krémes szemhéjfestékét egyszerűen imádom, legtöbbször ehhez nyúlok mostanában, ami tökéletesen passzol is ehhez az évszakhoz.


7. Favourite music or band/singer to listen to? / Kedvenc dal, banda/énekes, amit ilyenkor imádsz?
Az, hogy milyen zenét hallgatok nem függ mástól, csak a hangulatomtól, így ilyenkor is előfordul, hogy vidám, pörgős, nyári bulizós számokat hallgatok. De persze a szürke ég, az eső és a szél az én hangulatomra is rányomja olykor a bélyegét, így olyankor előkerülnek a belassult, szomorkás számok. Egyébként most ezt a számot hallgatom újra és újra:


8. Favourite outfit to wear? / Kedvenc őszi viselet?
Puha és meleg dolgok, valamint egy gyönyörű ballonkabát, amit viszont egyelőre még csak keresek.


9. Autumn treat? / Ősszel mivel kényezteted magad?
Forró csokival :D finom süteményekkel, meleg fürdőkkel. :)

10. Favourite place to be? / Kedvenc helyed ilyenkor?
Míg nincs túl rossz idő, jó odakint sétálgatni a sokszínű lombú fák alatt, de ha már rosszabbra fordul, jó odabent bekuckózni a meleg lakásban. :)


Ti szeretitek az őszt?

4 megjegyzés:

Miss Sziszi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Miss Sziszi írta...

De furi :) Én is pont ma töltöttem ki ezt a TAG-et :

http://azalanyblogja.blogspot.hu/2013/09/autumn-tag-5.html

Az a Lány

Elíz írta...

Mindjárt meg is kukkantom! :) Szeretem az ilyeneket olvasgatni :)

bokorbogi93 írta...

Nagyon jó kis TAG lett :). Sokban hasonlítunk. Én is kitölöttem.

Megjegyzés küldése