Beauty blender hasonmás

Mindig is kézzel vittem fel és dolgoztam el az alapozót, számomra ez volt a leggyorsabb és leghatékonyabb megoldás, így nem is kísérleteztem soha ecsettel vagy szivaccsal, egyszerűen nem izgatta a fantáziámat más lehetőség. Aztán ahogy egyre jobban belecsöppentem a blogos világba, úgy kezdtem el egyre jobban érdeklődni ezen technikák iránt. És végül mikor megjelentek a beauty blender hasonmások, eldőlt a sorsom: elhatároztam, hogy szerzek egy ilyen szivacsot!

Eredeti

Essence

Hasonmások

Ugyebár az eredeti meglehetősen drága, így nem csoda, hogy sokan rögtön rávetették magukat az olcsóbb hasonmásokra, hiszen miért is ne tudhatná ugyanazt a kettő. Sok-sok blogon lehetett tesztet találni róluk, s bár sajnos némelyik csúfos kudarcot vallott, akadt egy-kettő, amelyik nagyon ígéretes volt. Egy ilyen poszt után jutottam el odáig, hogy megrendeljem kemény 500 Ft körüli összegért az én kis beauty blender hasonmásomat a Born Pretty Store-ról. Gyorsan meg is érkezett, de hogy az örömöm ne legyen teljes, az alján volt egy kis hiba, repedés. Féltem attól, hogy így hamar el fog szakadni, így reklamáció lett a vége, de szerencsére nagyon rendesek voltak a BPS-nál, s küldtek egy másikat. Ami viszont kisebb méretű. :D De sebaj, örülök, hogy kaptam másikat, s mint kiderült alaptalan az aggodalmam egyelőre, mivel nem terjedt még tovább a szakadás. :)

A kisebbik szivacs

Nem olyan nagy az eltérés

A szivacs használata a következő: bevizezzük, majd jó alapos kifacsarás után már lehet is eldolgozni vele a folyékony alapozót az arcunkon. Nekem az ütögetős mozdulatok váltak be jobban. A szélesebb vége a nagyobb felületekhez, a csúcsos a szem alatti, orr melletti területekhez kiváló. Gyorsan lehet dolgozni vele és a hajtöveknél, nyaknál is jó segítséget nyújt. Az eredmény sokkal természetesebb és egységesebb lett, mint máskor, a maszkszerű hatást ezzel a szivaccsal nagyon könnyen el lehet kerülni!
A tisztításával eleinte meggyűlt a bajom, ugyanis már az első használatkor jó alaposan teleszívta magát alapozóval, ami nem akart kijönni belőle maradéktalanul. Aztán olvastam valahol, hogy mosogatószerrel érdemes kimosni. Még csak egyszer mostam így ki, de mégis szinte mindent kiszedett belőle rögtön, tehát ez bevált! A mosogatószer után pedig ki lehet még mosni sima samponnal vagy mással.
Ezen a képen látható a nagyobbik szivacs hibája, ill. hogy mennyire elszíneződik az alapozótól:


Nekem nagyon megérte ennyi pénzért ez a szivacs (főleg, hogy kettőt kaptam ;D), tetszik, hogy jól használható és szép eredményt lehet vele elérni. Lehet, hogy az eredeti beauty blenderrel még szebb hatást tudunk elérni, de érdemes előtte egy ilyen olcsó hasonmást kipróbálni, ill. aki még nem használt eddig szivacsot, azoknak is ezt ajánlanám először! 

Ki mit használ alapozáshoz? Kinek van eredeti és ki használ hasonmást? Melyik vált be?

2 megjegyzés:

the beauty's paradise írta...

Én úgy vagyok vele mint te annó, hogy minek bármiféle ecset vagy szivacs, kézzel is tökéletes. De mióta megjelentek a szivacsok egyre jobban érdeklődök irántuk. Az essence szivacsot akartam megvenni, de hálistennek időben utána olvastam mert teljes mértékben rosszakat olvastam róla. :( Azóta valahogy elment tőle a kedvem, de te most talán megint megihlettél, főleg hogy milyen rendesek voltak veled a BPS-nál. Lehet adok neki egy esélyt :)

Bellala írta...

Én ebay-ről rendeltem, a kis tojás alakút, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Tavasz vége felé kezdtem el használni, sajna már eljutott arra a pontra, amikor nem lehet szépen tisztítani (egy másra nem használatos Avon Naturals samponnal mosom), de nincs rajta szakadás, jól bírja a strapát.

Megjegyzés küldése