Első franken lakkom

Ma megszületett 7 ml-rel az első saját készítésű lakkocskám! Azt hiszem bátran mondhatom, hogy a lehető legegyszerűbb módját választottam a franken lakk készítésének, ugyanis mikor nemrégiben a hobbi boltban nézelődtem, megakadt a szemem néhány hívogatóan színes kis fiolán. Festékpigmentek voltak, amiknek a címkéjén az volt olvasható, hogy lakkba is keverhetők. Több is tetszett, de először csak egyet szereztem be, méghozzá (nem meglepő módon) a pink darabot.
Mivel itthon minden más kellék a rendelkezésemre állt, így ez a 295 Ft volt az összes kiadásom, ami amúgy is jutányos ár egy lakkért, de így, hogy olyan lett, amilyet én szerettem volna, csak még jobb! Az elkészítéséhez mindössze egy üres üvegcse, egy átlátszó lakk (én egy régebbi Rimmel körömerősítőt választottam, ami egyébként még most sem sűrűsödött be és jól is szárad), valamint egy papírtölcsér szükséges és persze a fő hozzávaló, a pigment.




A legfontosabb elsősorban az, hogy alaposan takarítsuk ki az üres üvegcsénket - én ezt már korábban megtettem. Majd az átlátszó lakkot öntsük át ebbe. Ne töltsük tele, mert akkor nem tudjuk hígítani a színt, ha az túl sötét lenne.


Ezután a tölcsért állítsuk az üveg szájába és szórjuk bele a port. Érdemes kisebb mennyiségekben adagolni és minden alkalommal összerázni, hogy megnézzük, kell-e még sötétíteni. Nálam picit megszaladt a pigment, így az első rázás után már láttam, hogy bőven elég lesz ennyi, megkaptam a kívánt színt.



Két rétegben felkentem a gyűrűsujjamra, hogy megnézzem milyen élesben és nem csalódtam: nagyon szép vibráló pink színt kaptam! Gyorsan megszáradt, sőt, a meglepő az, hogy gyorsabban szárad, mint az alapul szolgáló átlátszó lakk!




Napfényben szépen szikrázik, elégedett vagyok a végeredménnyel, ami ráadásul lehet, hogy még erősíteni is fogja a körmeimet, hála a Rimmel lakknak. :) A neve Pinkinity (pink és infinity) lett, szeretem az ilyen szóösszevonásokat! :D



Mivel még maradt a pigmentből, így lehet, hogy fogok egy világosabb árnyalatot is készíteni!

Hogy tetszik Nektek? Ti készítettetek már saját lakkot? Ha igen, milyen színű lett? Ennek milyen nevet adnátok?

9 megjegyzés:

αɴɢчαʟκα írta...

Nagyon jó szín lett. :)

Thimmyke írta...

Nagyon kis cuki színe lett! =) Az első franken lakkomat én is így készítettem. :D Csak én szemfestéket szórtam bele. :D

E73 bioarcapolas blog írta...


Jó színe van :) Az első 3, saját készítésű lakkom természetesen glitteres lett :D

mrs__kovacs írta...

De jó színe lett :]

Elíz írta...

:D Mi más?! Majd én is szeretnék olyat készíteni, csak ahhoz kell szerezni jó kis glittereket előbb!

Elíz írta...

:) Egyébként tudtam én, hogy rémlik valahonnan a színe, van egy nagyon hasonló Miss Sporty lakkom!

hkorinna írta...

Wow, gratulálok, szuper lett a végeredmény! :)

Nóra írta...

nagyon szépike lett! :)

B* írta...

Nagyon jó színe van. Én is kipróbálom az biztos! :D

Megjegyzés küldése