Díjat kaptam - Liebster Award #2

Pár napja megkaptam Pankától és Virágtól is ezt a díjat; köszönöm szépen ezúton is! :) Régebben egyébként szintén megkaptam már ezt az ún. Liebster Award-ot, ITT tudjátok megnézni az akkor kapott kérdéseimet és adott válaszaimat!



Szabályok:

- tedd ki a képet
- írj 11 dolgot magadról
- 11 kérdés megválaszolása
- 11 kérdés
- 11 ember, akinek továbbadom

11 dolog rólam:

- a lábujjaim picikék és alapállapotukban szétnyílnak kissé :D
- végig szoktam gondolni, hogy mit tennék különféle vészhelyzetekben, szerintem hasznos, mert így talán kevésbé ijednék meg
- régen az egyik Barbie babám hajába piros melírcsíkokat festettem temperával, aztán mikor ki akartam mosni, az egész haja pink lett..de végül is tetszett :D
- kevés olyan torta és süti van, amit szeretek és megeszek
- szeretem nézni a villámokat és egy tornádót is szívesen megnéznék közelről (persze nem olyat, ami lakott területen pusztít)
- 3 éves korom körül megharapott egy macska a jobb kézfejemen, aminek látszódnak is a nyomai, szerintem eleinte ezért kedveltem jobban a kuytákat :D
- soha nem tudnék vegetáriánus lenni :)
- vásárláskor nagyon gyorsan át tudom nézni a kínálatot és szelektálni, hogy mi tetszik és mi nem (ugyanakkor a döntés néha már nem ilyen egyszerű)
- tudom, hogy nem túl egészséges, de szeretem a kólát, viszont általában csak hétvégén iszok
- néha rágom belül a számat..ami egyébként így leírva tök gusztustalanul hangzik :D
- vannak olyan szép sminktermékeim és lakkjaim, amiket szinte sajnálok használni :)

Panka kérdései:

1. Melyik az a szépségápolási termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Nagyon szeretem a szempillaspirálokat, de inkább a bőrtökéletesítő krémemet mondanám, mert fontosabb, hogy egységes legyen a bőröm és ne látszódjanak a karikáim!
2. Mit szeretsz és mit nem szeretsz magadon?
Mostanában a súlyommal nem vagyok kibékülve, pedig eddig nem volt ilyen gondom. De amúgy már megbékéltem minden olyan dologgal, ami esetleg fiatalabb koromban zavart, mint pl. a fehér bőröm vagy a nagy orrom. :D
3. Melyik a kedvenc filmed?
Sok van, nehéz egyet mondani! De legyen a Gyűrűk Ura trilógia, mivel annak ellenére, hogy már sokszor láttam, még így is bármikor ugyanolyan lelkesedéssel végig tudnám nézni!
4. Melyik országba szeretnél egyszer eljutni és miért?
Ilyen is sok van! :D Egyiptomba mindenképp, már kiskorom óta vágyom oda, minden érdekel és tetszik, ami vele kapcsolatos.
5. Minek a hatására kezdtél el blogot írni?
Nóri barátnőm sokat mesélt róla és így én is egyre jobban érdeklődni kezdtem a blogger világ után. A divat és a beauty dolgok azelőtt is érdekeltek, írni pedig mindig is szerettem, így egy idő után a különböző blogokat olvasgatva megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy egy saját blogot indítsak, amit végül meg is tettem és azóta se bánom! Hasznos hobbinak mondanám, mind az írást, mind az olvasást.
6. Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Bikinit, maxiruhát és sarut, strapabíró anyagokból, így nem kell meztelenül és mezítláb szaladgálnom, valamint nem égnék szénné. Tudom ezek kevésbé ésszerű dolgok, de divatblog kérem: ha megtalálnának legalább csinos lennék, a többit meg úgyis megoldanám!
7. Melyik a kedvenc évszakod?
Nyár, de minden évszakban van valami, amit szeretek!
8. Van háziállatod?
Nincsen sajnos. :( De amíg kertes házban laktunk, addig mindig volt (dalmatám és sok cicám)!
9. Milyen eddig elért eredményedre vagy a legbüszkébb?
Erre remélem a közeljövőben tudok majd érdemi választ adni, addig pedig arra, hogy az egyetemem átvettek államira és még ösztöndíjat is kaptam/kapok.
10. Melyik az a házimunka, amit ki nem állhatsz?
Vasalás, de mondjuk nem is szoktam vasalni. :D Szeretem a rendet és a tisztaságot, szóval bár olykor nyűg, mégis jó látni, ahogy a kezem által tisztává varázsolódik a lakás. (Ez most úgy hangzott, mintha mániákus lennék :D)
11. Kire nézel fel?
A szüleimre!

Virág kérdései:

1. Melyik a kedvenc filmed?
Lásd fentebb!
2. Van valamilyen fóbiád?
Pókok. Okoztak néhány gyerekkori traumát, például szerintetek hogy érintett az, mikor egy zugpók beköltözött a játékaimhoz a sarokba?! :(
3. Szerinted mitől jó egy zene?
Ezt így nem tudom megmondani. :) Nehéz behatárolni, hogy miért is tetszik egy-egy adott szám, hiszen sok műfajból hallgatok számokat és ezek olykor nagyon eltérnek egymástól.
4. Mi a legnagyobb álmod?
Bejárni a világot.
5. Piercing vagy tetoválás?
Semmi bajom sincs egyikkel se, de piercinget soha nem rakatnék be, tetoválást meg maximum egy picit csináltatnék és nem feltűnő helyre.
6. Mi a kedvenc állatod?
Sok-sok állatot szeretek, de legjobban a macskaféléket, közülük is a gepárdokat, annyira cukik!!! :)
7. Milyen egy jó barát?
Akire bármikor számíthatunk, aki bármiben benne van, legyen az bármekkora őrültség, akivel szavak nélkül is megértjük egymást.
8. Milyen nyelvet tanulsz?
Az angolomat szeretném most nyáron felhúzni!
9. Kitől vagy mitől kapsz ihletet?
Csak úgy jönni szokott magától, folyamatosan jár ezer dolgon az agyam, mindig mindenről beugrik valami. (Ez csodálatos tud lenni, mikor épp beszélgetek valakivel és beugrik valami, amit muszáj rögtön elmondanom és persze arról is eszembe jut valami, ami meg már az eredeti témához nem is kapcsolódik :D)
10. Hazudtál már azért, hogy valaki jobban érezze magát?
Ha ez annak számít, akkor szerintem minden nőnél fordult már elő olyan, hogy azt mondta a barátnőjének, hogy jó a felsője/jól áll rajta a ruha vagy jó lett a haja, miközben pedig nem is :D
11. Melyik országba/városba szeretnél eljutni?
Ezt is lásd fentebb!

Mivel mostanában járt újra körbe ez a díj és már sok helyen láttam kitéve a napokban, így nem adom tovább (nem is hiszem, hogy találnék 11 embert), de itt vannak az én kérdéseim, amiket bárki bátran megválaszolhat kommentben! :)
(Ezeket a régi posztból emeltem át, mivel időhiányban szenvedek és úgyis csak egy ember válaszolta meg akkor e kérdéseket!)
1. Kedvenc divattervező, divatház?
2. Ki szerinted a legszexibb sztárpasi?
3. Kedvenc szám, amit bármikor meg tudsz hallgatni?
4. Milyen színű a szobád fala?
5. Lassú vagy gyors vásárló vagy? 
6. Milyen poszter volt kint a faladon tinikorodban?
7. Cikis esés vagy eset sok ember előtt?
8. Maxiruha: tetszik vagy nem tetszik?
9. Ha egy sminkterméket választhatnál, hogy ingyen megkapod, melyik márkától és mit választanál?
10. Legkedvesebb tárgyad?
11. Mindig tökéletesen úgy állna a hajad, ahogy szeretnéd vagy soha többé nem kellene szőrtelenítened?

Update: Időközben kaptam még egy díjat, köszönöm szépen Katy! :) Íme a válaszaim Katy kérdéseire!

1. Melyik a kedvenc illatod?
Ha parfüm, akkor Elie Saab üvegbe zárt csodái. Ha meg úgy általánosságban, akkor a lenyírt fű, a friss kenyér, péksütemények, meleg betonra hullott eső, késő ősszel - kora télen a füst szaga, Pickwick tea (trópusi-erdei-eper-meggy) dobozában lévő illat, finom virágillatok, könyv illata...
2. Hány óra alvásra van szükséged ahhoz, hogy kipihent legyél?
Mostanában mindig 8 órát vagy kevesebbet alszom, ami elégnek is bizonyul.
3. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltadban, mi lenne az?
A sok ilyen témájú film alapján, amit láttam: semmit! :D
4. Vannak szobanövényeid?
Egy karácsonyi kaktuszom és 3 orchideám van. Nemrég kaptam a 3.-at, ami épp virágzik, erre a másik kettő fogta magát és leszáradt a tövük. Nem értem szegényeket, pedig beszélek is hozzájuk! :D
5. Melyik a kedvenc édességed?
Ferrero Rocher! Csokiszeletek közül meg a Nestlé-s Chocapic, Nesquick és Cini Minis. :)
6. Mi a legfurcsább szokásod?
Néha rámjön valami és akkor mindent megigazítok a polcokon, hogy tökéletesen egyenesen álljanak, főleg olyankor, ha tudom, hogy jön valaki hozzánk! :D
7. Kádban fürdés vagy zuhanyozás?
Zuhanyozás, de néha azért jó egy relaxáló fürdés.
8. Szereted a tökfőzeléket?
Ami anyukám csinál, azt igen. :)
9. Ugyanannak a történetnek a film vagy a könyvváltozatát választanád?
Egyértelműen a könyv, mert egy jó könyvet nagyon nehéz úgy filmre vinni, hogy minden ugyanúgy átjöjjön, mint olvasáskor. De azért a filmváltozatokat is szeretni szoktam.
10. Van olyan filmszereplő, akinek szívesen a bőrébe bújnál?
Hááát mondjuk kipróbálnám milyen lenne a valóságban úgy verekedni, mint ahogy Natasha Romanoff ügynök tud! :D
11.  Házasságpárti vagy?
Igen! :)

És megint csak frissítem a posztot, mivel Heva is megajándékozott e díjjal, köszönöm szépen! :) Következzenek is az ő kérdései és az én válaszaim!

 1. Mi a kedvenc egytálételed?
Nehéz kérdés! :D A halakat nagyon szeretem, szóval legyen a sült vagy rántott hal!
2. Szereted az esőt?
Nem. :D De azért néha hangulatos hallgatni, ahogy kopog az ablakon!
3. Milyen színeket viselsz magadon a leggyakrabban?
Fehér, kék, rózsaszín.
4. Vannak-e körülötted fotók a hozzád közelálló emberekről? Ha igen, hol tartod őket?
Fura, de nincsenek, csak albumokban, ill. a laptopon van még sok.
5. Víz vagy üdítőpárti vagy?
Eléggé válogatós vagyok, ételekben és innivalókban is, így csak pár üdítőt szeretek. De ha jobban belegondolok csak kólát ittam ezek közül az utóbbi időben, ami bár káros, én szeretem! Azért igyekszek csak keveset inni belőle. :)
6. Tengerparton vagy hegyvidéken töltenéd leginkább a szabadidődet?
Tengerpart! <3 Bár a hegyek is nagyon szépek, de a tengerpart nálam mindent visz! :)
7. Itthon vagy külföldön?
Külföldön! Egy szép mediterrán helyen el tudnék élni akár életem végéig is!
8. Van-e valamilyen fóbiád? Mitől félsz leginkább?
A pókoktól undorodom, de nagyon.
9. Mi az, amitől töltődsz?
Pihenéstől ;D Filmnézéstől, olvasástól, vízben lubickolástól, állatokkal játszástól, ilyesmiktől.
10. Mikor kaptál ajándékot utoljára és mit?
Nóri barátnőmtől kaptam 2 új szépséges Lovely lakkot :)
11. Szoktad-e jutalmazni magad?
Igen, olykor. :)

2 megjegyzés:

Panka írta...

tetszettek a válaszaid, én is Egyiptomba szeretnék nagyon eljutni:)

akkor én is megválaszolom a te kérdéseidet...:)
1. Victoria Beckham, imádom:)
2. hát az abszolút kedvenc Orlando Bloom, de Jackson Rathbone, Johnny Depp és Aaron Tveit is előkelő helyen szerepelnek a listámon.
3. Nickelback - Lullaby (és a klipje is annyira gyönyörű, már sokszor megkönnyeztem)
4. narancssárga
5. nagyon lassú, képes vagyok egy egész napig bolyongani az üzletekben, egyébként a nagymamámmal szeretek legjobban vásárolni, ő türelmesen megvárja amíg végzem:)
6. egy óriási Tokio Hotel poszter, amit kb. 13 évesen szereztem a pesti koncertjükön, most már nem vagyok túl büszke erre... illetve akkoriban még jó sok Barátok köztös poszter is díszelgett a falamon
7. elég sok cikis esésem volt már, a saját lábamban is képes vagyok elesni, a legdurvább tavaly volt, a suliban mentünk fel a barátnőimmel a lépcsőn és az egyikőjük véletlenül megütötte a térdhajlatomat a táskájával, mire én az egész suli előtt estem hasra.
8. tetszik és tervezem is egynek a beszerzését:)
9. talán egy Lancome Hypnose Star szempillaspirált
10. egy plüss, amit még kiskoromban kaptam
11. szőrtelenítés, a hajammal jóban vagyunk:)

Elíz írta...

6-7 :D

Megjegyzés küldése