Szempillaspirál Szerda - Max Factor Clump Defy

Ismét egy Max Factor termék kerül porondra. Mivel biztosan ennek a beszerzését is fontolgatjátok páran a Glamour-napokon, így gondoltam ezzel a teszttel segítek Nektek a döntésben! :) 

Max Factor Clump Defy






Natúr

1 réteg

2 réteg

Csomagolás: nagyon tetszik, cuki duci kiszerelés, gyönyörű lilás színben, amit ezüst feliratokkal egészítettek ki. A tubust íves szempillák díszítik körben, valamint a kefe rajza is megtalálható rajta. A színe a vonalkódon olvasható.
Szín: fekete.
Illat: alig érződik, nem zavaró.
Mennyiség: 13,1ml.
Ár: 3.999 Ft.
Irritáció: egyszer sem irritálta a szememet.
Tartósság: kiváló, nem potyog vagy morzsolódik. Nem vízálló. Sminklemosóval nagyon könnyen eltávolítható.
Használhatóság: nagyon tetszik, hogy nem kerül túl sok festék a kefére, sok másik spirálnál az volt a bajom, hogy túl sok festék jött ki már egy húzással és a sörték összetapadtak. Itt szerencsére a kis szilikonsörtéknek köszönhetően tökéletes mennyiség kerül rá már egy húzásra, ill. a sörték között sem keletkeznek csomók a festékből. Az ívelt kefével még a szemzugban lévő pillákat is könnyen kifesthetjük.
Ígéret: 100% dúsítás, 0% csomósodás.
Valóság: csodás dús, hosszú és csomómentes pillákat varázsol! Valóban több réteg felvitele után sem taláhatunk csomókat se a kefén, sem a pillákon. Két rétegben számomra maga a tökély, de még több - csomómentes - réteget is felvihetünk, a még drámaibb hatásért!

Röviden és tömören összefoglalva: A kedvenc spirálom lett! :) Nagyon szeretem és mindenkinek csak ajánlani tudom, mert kényelmesen és könyen lehet használni, a végeredmény pedig szuper!

Nektek megvan ez a spirál? Ha nincs, tervezitek a megvásárlását? Mit használtok most?

7 megjegyzés:

Petra írta...

Épp a héten szereztem be én is egy ilyet, de még megvárom amíg elfogy/beszárad teljesen az előző spirálom. Örülök, hogy tetszett neked, már én is várom, hogy kipróbálhassam. :)

Monika írta...

Még nincs meg....de olyan sok jót olvastam már róla..... :)

Elíz írta...

Szerintem Te sem fogsz benne csalódni! :)

Elíz írta...

:) Hétvégéig még van időd dönteni! ;)

Gabica írta...

Lehet vmikor kipróbálom, legutóbb egy Astort vettem, de az nagyon nem jött be nekem, eddig a Maybelline one by one spirálokkal vagyok teljesen elégedett :)

Elíz írta...

Nem hittem volna, hogy az Astoré nem jó! :o Egy Maybellinet nemrég nyertem, várom már, hogy kipróbálhassam! :)

Zitu írta...

Én holnap tervezek lecsapni erre a spirálra!:))

Megjegyzés küldése