Filmajánló - V.

Mivel már régebben volt filmajánló, valamint a hétvége is itt van, ezért gondoltam éppen itt az ideje ajánlanom Nektek egy jó kis filmet!
Az alábbi filmet romantikus vígjátékba sorolják, holott szerintem nem igazán az. Nyilván van benne ez is-az is, de aki a műfaja alapján kattint rá, az csalódni fog; nem egy könnyű, vidám filmről van szó. Ezért is javaslom, hogy ha meg akarjuk nézni, azt akkor tegyük, mikor épp egy semleges hangulatban vagyunk, mivel ez kell ahhoz, hogy biztosan elgondolkozzunk majd utána a filmen.
A sok bevezető után pedig jöjjön a lényeg: amit ezúttal ajánlok Nektek, az a "Míg a világvége el nem választ" c. alkotás. A film egy középkorú férfi életét, jobban mondva életének utolsó pár napját mutatja be, hiszen a Föld felé száguld egy óriási aszteroida. Dodge (Steve Carell) ráadásul pechesnek is bizonyul, mivel felesége a hír hallatán nyomban elhagyja őt. Mivel életét eddig is a rend, a szabályok uralták, a férfi zavartalanul folytatja tovább életét...egészen addig, míg egy el nem kallódott levelet ad át neki szomszédja, a teljesen ellentétes személyiségű Penny (Keira Knightley).
Nekem nagyon tetszett ez a film, reális és elgondolkodtató. Szeretem azt a humort is, ami a filmet jellemzi.


"Nem történhetett másképp. Most kellett megtörténnie."

Láttátok már? Ha igen, tetszett?

A "Filmajánló" eddigi részei:
I. - Hiúság Vására
II. - Bájkeverő  
III. - Levelek Júliának
IV. - Csajok háborúja 

Még nincs vége a bejegyzésnek! :) A minap megpillantottam ezt a csodás levendula lakkot, s egyből arra gondoltam, hogy ennek biztosan örülne az egyik kedves olvasóm! Így a jól bevált módszert alkalmaztam, azaz összeírtam az elmúlt 1 hónapban kommentelők neveit, majd a random.org-ra bíztam magam!
A lakkocska:

Astor Fashion Studio 004 Deliciously Violet


A random.org ezúttal 43 szám közül sorsolt ki egyet:


A 21-est, ami pedig a következő nevet takarta:


Manna!

Gratulálok! Kérlek jelentkezz a divatesatobbi@freemail.hu címen! :)

9 megjegyzés:

mdollasnails írta...

nem làttam ezt a filmet de megnèznèm:)

vivi.10 írta...

Tök jó, hogy nem hírdeted meg előre a nyereményjátékot, így biztos olyan olvasó fog nyerni, aki tényleg megérdemi, mert rendszeres követő. :)
Amúgy a leírás alapján tetszik a film, én is meg fogom nézni. :)

Gabica írta...

Érdekesnek tűnik ez a film, tuti megnézem valamikor :)
Ez egy nagyon aranyos gesztus Tőled, hogy sorsoltál a kommentelők között! Gratulálok a nyertesnek, biztos nagyon fog örülni! :)

Nóra írta...

már rég meg akarom nézni, meghoztad megint a kedvemet hozzá! :) szép kis lakkocska :)

Elíz írta...

:) Igen, ezért is találtam ki ezt a módszert! De persze voltak és lesznek is olyan játékok, amikre bárki jelentkezhet! :)

Elíz írta...

:)
Remélem, nekem is nagyon tetszik, olyannira, hogy magamnak is beszereztem egyet! :P

Manna (mannakörmök) írta...

húú. el sem hiszem. nagyon örülök neki. :))))
a film pedig az olvasottak alapján tök jónak tűnik, tuti megnézem valamikor. :))

djkaty írta...

Köszi a filmajánlót. A meglepetéssorsolást pedig most már én is megcsinálom a napokban, nagyon nagy ötlet :-)

Elíz írta...

:) Gratu, örülök, ha tetszik! :)

Megjegyzés küldése