Filmajánló - III.

Gondolkoztam ma, hogy milyen filmet nézzek este, erre beugrott, hogy milyen rég ajánlottam már filmet itt  blogon!
Ezúttal (is) egy romantikus-vígjátékot ajánlanék Nektek, mégpedig a Levelek Júliának c. filmet, Amanda Seyfrieddel a főszerepben. 
Az írói ambíciókkal rendelkező Sophie és vőlegénye, a munkamániás szakács, Victor, a csodás Veronába utaznak, hogy végre kikapcsolódhassanak és kettesben töltsenek egy kis időt. Azonban a pihenés nem egészen úgy alakul, ahogy eltervezik, Victornak ugyanis fontosabbnak bizonyul az étterme, mint menyasszonya. Így aztán Sophie egyedül fedezi fel a várost, s Júlia házánál - ahol a reménytelen szerelmesek leveleket hagynak Júliának címzett kérdésekkel - egy érdekes dologra bukkan... 
Szórakoztató, szép, könnyű film, csodásabbnál-csodásabb olasz tájakkal - pont ilyen hideg téli estékre való! :)



,,Mi lett volna ha? Vajon mi...sohasem tudhatjuk"


Láttátok már? Ha igen, tetszett?

A "Filmajánló" eddigi részei:
I. - Hiúság Vására
II. - Bájkeverő

13 megjegyzés:

Nóra írta...

Még nem láttam,pedig oly rég óta kívánságlistás :)

Anna írta...

Én még nyáron láttam és nemrég néztem meg újra a párommal. Neki is tetszett. :)

Elíz írta...

Akkor épp itt az idő megnézni ;)

Elíz írta...

:) Igen, nem túl csöpögős szerencsére!

Réku írta...

Láttam 2x is, először felirattal aztán szinkronosan. Tetszett :)

djkaty írta...

Láttam, tetszett, főleg a tájak... El kellene utazni oda :-)

Inimeite írta...

Egyik kedvenc filmem :) Nagyon megindító története van :)

Elíz írta...

Ne is mondd, az én listámon lassan az összes ország rajta van :D

JinglingApricot írta...

Jaj, nagyon szeretem ezt a filmet, meg Amandát is! :)
Tök jó, hogy nálad is van filmajánló, én is most írtam nemrég. :)

hkorinna írta...

Nagyon szeretem ezt a filmet! :)

Elíz írta...

Örülök, hogy az ilyen jellegű posztok is tetszenek, nem bírnék csak 1-2 témában mozogni, ezért is választottam ilyen blogcímet! :D
Igen, láttam is, Napos oldal, ugye? :) Meg is nézem meddig megy még a mozikban!

Gabica írta...

Pénteken megnéztem az ajánlásodra, végre volt rá időm! Nagyon nagyon tetszik ez a film, egy nagy kedvencemhez a Napsütötte Toscanahoz hasonlít (az is Olaszországban játszódik). Azt láttad már?
Remélem sok ilyen ajánlós poszt lesz még :)

Elíz írta...

Örülök! :) Nem láttam még, de mindenképpen megnézem, köszi! :)
Igen, lesz, figyelni fogok, hogy ne maradjon ki ilyen sok idő kettő között, mind eddig általában! :)

Megjegyzés küldése