Variációk fehér pólóra - VIII. rész

Gondolkoztam, hogy melyik stílus legyen a következő, erre eszembe jutott egy szó: "szegecsek". Így lett egy szolid, szegecses outfit az eredménye a mai kutakodásomnak (aminek köszönhetően kívülről fújom az összes új darabot minden márkától). Az eredmény egy kényelmes és laza összeállítás lett, amit nehéz bekategorizálni egy stílusba, de legyen "szegecses stílus"-ú, mivel azok irányítottak. :)

Karkötő: Bershka - 1.795 Ft
Nadrág: Pull&Bear - 9.995 Ft
Cipő: Zara - 24.995 Ft
Mellény: H&M - 8.990 Ft
Nálam pont ez az a mennyiség a szegecsekből, ami még tetszik, de azért egy szintén szegecses táska még jöhet, ehhez az outfithez bőven elfér még, de mint mindig, ezúttal is rátok van bízva, mivel egészítenétek még ki ezt a szerelést. :) A mellény természetesen nem igazi szőrme, nekem nagyon megtetszett, már fontolgatom is a megvételét. A csizma még pont nem túl hivalkodóan szegecses, a homokszín pedig nagyon jól ellensúlyozza (most vettem észre az árát csak, hát lehetne olcsóbb is! :D).

Hogy tetszik? Ti viselnétek?

Nektek mennyire jön be a szegecses téma? És szőrmét mellényen kívül viselnétek valahogy?





10 megjegyzés:

hkorinna írta...

A szegecsekkel egy véleményen vagyok veled. Amíg diszkréten díszít egy cipőt, vagy felsőt, vagy táskát, addig jöhet! Nagyon szeretnék én is beszerezni pár szegecses darabot! Szőrméből nekem is csak mellényem van, máshogy nekem már egy kicsit sok! Tegnap indult nálam egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be hozzám: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html

Réku írta...

Nagyon jó lett ez az összeállításod is :) Alig várom a következőt!

Elíz írta...

Tényleg a szőrmét nem is írtam, de ugyanígy vagyok ezzel én is, mint te :) Köszi, már láttam, tuti jelentkezek! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :) Hmm esetleg ötlet, hogy milyen stílusú legyen majd? :)

djkaty írta...

Imádom. Ezt is. :-)

Elíz írta...

:):) Köszi!

Laruska Bee írta...

Hűűűű, nagyon klassz. Most elkezdtem várni az őszt... :)

Elíz írta...

Köszi, hát picit már én is :)

JinglingApricot írta...

Hm, egész tetszik ez az összeállítás, bár én a szőrmét nem nagyon szeretem, de így még egész jó. :) A szegecses cuccokkal én is úgy vagyok, hogy kis mennyiségben oké. :)

Elíz írta...

:) Én se hiányoltam soha a szőrmés dolgokat a ruhatáramból, de ez a mellényke belopta magát a szívembe :)

Megjegyzés küldése