Variációk fehér pólóra - V. rész

Legutóbb említettem, hogy egy bulis szerelést akartam összeállítani, de végül egy color blocking-os összeállítás lett belőle. Ezúttal viszont végig egy egész estés, táncolós parti lebegett a szemem előtt, ahogy vadásztam a megfelelő darabokra. Bár kicsit fáradt vagyok - mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy jó ideig kerestem a tökéletes felsőt!!! mire rájöttem, hogy a fehér póló az adott - megpróbáltam maximálisan beleadni mindent, ez lett belőle.


Táska: Zara - 12.995 Ft
Nadrág: Mango - 9.995 Ft
Cipő: Zara - 12.995 Ft
Nyaklánc: Bijou Brigitte - kb. 2.900 Ft
Igen-igen, kicsit fekete és fehér meg szürke, de egy élénk színű alsóval már elindultam volna a color blocking úton, ezt meg nem akartam. Azért nadrágot választottam, mert az elképzeléshez nem illett a szoknya, amúgy is ruhapárti vagyok, mind buliba, mind máshova. A farmer nagyon megtetszett, sok olyan állatmintás darab van, ami nem tetszik, de ez pont tökéletes. Nem gagyi, zavaró, kínos, hanem dögös. Mindenképp akartam valami csillogósat, hiszen a bulikban a fények szuperül megtörnek majd rajtuk, így máris kitűnünk a tömegből, nem beszélve a fehér felsőről, ami meg UV fényben fog kiemelni minket. A cipő és a táska annyira megtetszett (hogy legszívesebben kiállítanám a szobámba és mindennap megcsodálnám őket) hogy egyértelmű volt a helyük a szettben. A balerina alap volt, miután táncoltam már végig éjszakát magassarkúban...A táskában van belül lánc, így nem kell végig kézben fogni. Végül kiegészítőt keresve akadtam erre a csodaszép nyakláncra, ami számomra titokzatosságot sugall. A kiegészítőn egyébként sokat gondolkoztam, a fehér pólót akartam valamivel feldobni elsősorban, így egy laza blézer elvetése után a hosszú nyakláncok kerültek előtérbe.
Plusz tipp: A sminkkel, körömlakkal, illetve a nyaklánc karkötőre vagy övre való lecserélésével csempészhetünk színeket a szettbe.

Hogy tetszik? Ti viselnétek? :)

2 megjegyzés:

djkaty írta...

Hihetetlen, Az összes fehér pólósod tetszett eddig, ezt is elfogadnám, így, ahogy van. :-)

Elíz írta...

Ennek örülök!! :)

Megjegyzés küldése