Summertime!

Végre beköszöntött a kedvenc évszakom! Bár az időjárás nem volt valami nyárias délelőtt, mostanra gyönyörűen süt a nap. Miközben meghallgattam az UFO - Nyár van c. slágerét (ez már hagyomány nálam június elsején) teljesen elkapott a strandolhatnék, így hát összeállítottam egy strandszerelést.
Direkt egy mintás strandruhát kerestem - ugyanis máskor mindig egyszínűt választok -  ehhez választottam egy szandált és egy táskát. Éktalpú szandálra esett a választásom, hiszen egy ilyen rövidke ruhával megspékelve gyönyörűen nyújtja a lábat!  Ráadásul kényelmes is. (Persze ha medencés strandra megyünk, akkor vigyünk magunkkal egy sima papucsot is, amivel a medencék között vagy a mosdóba mászkálunk majd.) Táskának azért ezt választottam, mert egyrészt klasszikus strandtáska, másrészt a színe a ruhához, az anyaga és a fonott füle pedig a cipőhöz passzol.

Ruha - H&M
Cipő, táska - Tally Weijl
A cipőhöz és a táskához egy nagyméretű szalmakalap is szuperül passzol, valamint egy fehér keretű napszemüveget ajánlanék még ehhez a szetthez. 

Ti mit szoktatok viselni strandra/büfébe menet? A mintás ruhák tetszenek?

2 megjegyzés:

djkaty írta...

OK, már látom a sorsom... Nekem KELL egy ilyen ruha. :-D

Elíz írta...

:D Hajrá! Pontos ára egyébként 2.490 és van csodaszép pinkben is, szóval nálam gondok lesznek a spórolás terén ;( :D

Megjegyzés küldése