Helyzetjelentés

Már egy ideje beköszöntött a vizsgaidőszak, ami sajnos nagyon sok időmet elveszi, de pihenni mindig kell, ilyenkor szoktam időt szakítani a blogra is. Csakhogy néha a kedvemet is elveszi mindentől az állandó tanulás. Ezek együtt tehetnek azért, hogy mostanában ritkábban vannak bejegyzések, de ne aggódjatok, élek, itt vagyok és van sok ötletem is, hogy miről szeretnék írni!
Valamint történt egy kis változás is a blogos életemben. Ez pedig nem más, mint hogy a Fashionfave online divatmagazin megkeresett, hogy lennék-e szerkesztő, én pedig örömmel igent mondtam. Első írásom tegnap jelent meg, itt tudjátok megtekinteni! Ezután remélhetőleg rendszeresen olvashattok majd tőlem írásokat a Fashionfave-en, remélem azok is tetszeni fognak!

Továbbá megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a jelenlegi 33 olvasómnak! Az hogy olvastok, kommenteltek hihetetlen jó érzés! Hamarosan szeretném ezt máshogy is megköszönni Nektek! ;)


8 megjegyzés:

Nóra írta...

aww de édesek a cicák <3 gratu a fashionfave-es szerkesztői poszthoz :))

Elíz írta...

Köszönöm! :) Ugye? Két tündér! :D

djkaty írta...

Gratula!!!

Elíz írta...

Köszönöm! :)

Thündérke írta...

Húú gratulálok! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :)

Breezy írta...

Szerintem tök jó, hogy szerkesztő lettél ott is.:) Grat! Nagyon jók a cikkeid, én imádom őket.:)

Elíz írta...

Köszönöm szépen!! :)

Megjegyzés küldése