Páva körmök

Facebookon már említettem, hogy körmös poszttal akartam jönni egyik nap. A régen vásárolt Dress For a Moment, Essence-es lakkot kentem fel a körmeimre és az újonnan vásárolt Essence körömnyomdámmal próbáltam kis fehér virágokat applikálni a gyűrűsujjaimra. Nem részletezném, legyen elég annyi, hogy a végén már annyira kivoltam, hogy a középső ujjamra ment a virágnak nevezett valami. :D De a lakkot nagyon megszerettem, nagyon tetszik ez a szolid lila szín!
Ma viszont 4 lakkot avattam fel! Ugyanis egyik nap beszereztem egy akciós zöld Lovely lakkot és így észrevettem, hogy egy pávás lakkhoz megvan minden színem. A pávás körmöket pedig szívesen kipróbáltam volna már eddig is. Ne legyetek túl szigorúak, tudniillik eddig csak egy lakkal lakkoztam mindig a körmeimet. (Tudom, durva. :D) 
A művem:








Csak a gyűrűsujjaimat csináltam meg, valószínűleg jobban nézne ki, ha mindre csináltam volna, de arra most nem igazán volt időm. Valamint gondolom hosszabb körmön jobban érvényesülne, de nekem be kell érnem a kicsi (és tepsi alakú) körmeimmel.
Ez lenne tehát a saját körmömöm 1., viszont összességében 2. "műalkotásom". (Elsőt itt nézhetitek meg.)
Használt lakkok:

Essence Color&Go - In Style, Lovely Crystal Strenght - 376, Lovely Color Mania - számát nem tudom, Essence Color&Go - Shiny Godness. Mindnek imádom a színét! 

Szerintetek milyen lett? Tetszik Nektek? :)

Köszönet a képekért Nórinak! :)

6 megjegyzés:

Nóra írta...

élőben még szebb volt *-* tök ügyi vagy és a zöld tényleg nagyon különleges :)

αηιтα írta...

ez nagyon jóó :) írtóó ügyes vagy :)

Elíz írta...

Köszi! :*

Elíz írta...

Köszönöm, aranyos vagy! :)

djkaty írta...

Jó lett ez, szerintem sokszor jobb, ha csak egy ujjon van különleges minta. A körmeid formájával pedig semmi gond nincs, igenis szépek, hidd el, mindenki utálja a saját kezét, általában ok nélkül. :-)

Elíz írta...

Köszönöm :) Még fogok kísérletezni, az biztos! Hááát, a szépek azért túlzás :D viszont ha picit hosszabb és van sok időm, akkor egészen tetszetősre tudom reszelni :)

Megjegyzés küldése