Max Factor körömlakk(ok)

Még márciusban a Max Factor facebook-os oldalán volt egy "játék" (1 kérdésre kellett válaszolni), ahol csak annyit lehetett tudni, hogy a válaszadók meglepetést kapnak. Én válaszoltam is rá rögtön, de aztán szépen elfelejtettem. 2 hete azonban újabb kis játékra invitáltak bennünket: az első ötven ember, aki elküldte a címét, kap tesztelésre egy kisméretű körömlakkot. Mint kiderült sajnos nem kerültem be az 50-be, de megosztottam a játékot, mivel azt írták ki, hogy aki ezt megteszi szintén lehet, hogy tesztelő lesz. Ugyanakkor észrevettem egy kommentet, ahol egy lány a márciusi játék meglepetéséről kérdezett. Csodák csodája, van egy kis szerencsém, ugyanis a meglepetés az volt, hogy a válaszadók mind kapnak egy körömlakkot! Vártam is a picikét és szépen meg is jött múlt héten. Vagyis: megjöttek! Képzeljétek, mikor kinyitottam a levelet nem csak egy kicsi körömlakk, hanem egy normál méretű is ott feküdt benne! Nagyon kellemes meglepetés volt! Ráadásul mind a kettő csodaszép színű. A sok teendőm miatt csak ma tudtam végre kipróbálni az elsőt, ő nem más, mint a Max Factor Max Colour Effect Mini körömlakk, 13-as, Deep Mauve árnyalatban.

Íme a kicsike
1 rétegben
2 rétegben

1 rétegben
2 rétegben

A képek sajnos még mindig csak telefonnal készülnek, de így is látszik, hogy milyen gyönyörű a színe és hogy csillog. De nézzük meg kicsit bővebben is!
Pici méret ide vagy oda, az ecsete nagyon jól kezelhető. Nekem már az első réteg is nagyon tetszett, egy könnyű, világos szín, szívesen úgy hagytam volna, de hát kíváncsi is vagyok, meg mégiscsak azt a színt akartam megmutatni, amit az üvegre ránézéskor látunk. Ehhez felvittem még egy réteget. Mély mályvának van meghatározva az árnyalat, talán az érett, sötét meggyhez tudom még hasonlítani, ráadásul ez is úgy fénylik, mint azok a kis bogyók! Ráadásul fedőlakk nélkül fénylik ilyen csodásan! 
Teljesen elnyerte a tetszésemet a lakk: könnyű felvinni, extragyorsan szárad, csodás csillogást ad fedőlakk nélkül is, a színe pedig nagyon szép, intenzív! 
Alig várom, hogy a másik lakkot is kipróbáljam, ő ha lehet, még ennél is érdekesebb színű, de nem árulom el, hogy pontosan milyen, legyen meglepetés! :)

Update: 5. napja van fent és most kezdett a körmeim végéről lepattogzani, de nem használtam fedőlakkot, szóval eléggé meggyőző a tartóssága is!

3 megjegyzés:

Nóra írta...

hú,nagyon szép tényleg! :) alig várom h a másikat is bemutasd :)

djkaty írta...

Nagyon szép lakk, és így, hogy meggyhez hasonlítottad, nekem még jobban nyári szín. :-)

Elíz írta...

Most annyi új lakkom van és annyi ötletem, hogy csak na, de nincs szívem lemosni rögtön ezt a szépséget :( :D

Megjegyzés küldése