Kedvenc krémem

Talán Ti már régebbről ismeritek ezt a krémet, de én csak tavaly nyáron bukkantam rá. Történt ugyanis, hogy Párizsban a szeszélyes időjárásnak köszönhetően szépen leégett az arcom és a vállam. Mivel nem vittem magammal semmilyen krémet, gyorsan vettem egyet, egy kis tubusos Nivea krémre esett a választásom. Egészen pontosan rá:


Nivea Soft intenzív hidratáló krém, jojobaolajjal és E-vitaminnal. Előbbi táplálja bőrt, utóbbi megőrzi annak saját struktúráját. Mindenre használható: arcra, kézre, testre, és én ezt ki is használom. Imádom, gyorsan beszívódik, nem ragad, puhává varázsolja a bőrömet. Eddig nem szerettem semmit se az arcomra kenni estére, de ezt rendszeresen használom, mert nem zsírosítja és nekem szépen elmulasztja az esetleges pattanások nyomait. Ilyenkor tavasszal néha kiszárad a bőr az arcomon, ezt is szépen rendbeteszi egyik napról a másikra, valamint mosogatás után is csodássá varázsolja a kezemet.
A bőrömről: fehér, világos bőröm van, arcomon vékony, alapvetően normál, se nem száraz, se nem zsíros, de mint már említettem olykor kiszárad az időjárás hatására.
Ajánlom mindenkinek, én tényleg beleszerettem. Az is jó benne, hogyha nem válna be az arcodra, akkor is tudod testápolóként használni! 

Nektek van bevált csodakrémetek?

1 megjegyzés:

Nóra írta...

nekem meg Angliában(!!) égett le az arcom,pedig mindenki azt mondta hogy esni fog az eső :D ehhez képest, napsütés és jóóó idő,no meg leégés -_- és szintúgy a basic Nivea krémemet használtam,olyan jól hűsítette :)

Megjegyzés küldése